اخبار داغ

وضعیت قرمز و دست دست کردن مسئولین؛

دوئل استانداری و علوم پزشکی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تبریز

دوئل استانداری و علوم پزشکی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تبریز
با وجود اخطارهای ستاد کرونا در مورد ممنوعیت تجمعات همچنان نمایشگاه بین المللی تبریز حاشیه ساز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل آناج، چندی قبل انتقادهایی مبنی بر برپایی نمایشگاه با وجود وضعیت قرمز  در شهر تبریز صورت گرفت که تصمیم بر لغو برپایی نمایشگاه شد. در همین راستا عباسعلی درستی در آن روز ها طی مصاحبه ای با خبرنگاران گفته بود: برگزاری هرگونه نمایشگاه با توجه به وضعیت بحرانی کلانشهر تبریز در مواجه با بیماری کرونا غیر قابل قبول است و  متاسفانه عده ای بخاطر منافع شخصی خود با جان مردم بازی میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 چند هفته قبل هم نمایشگاه ملزومات جهیزیه در تبریز بدون هماهنگی و مجوز  از سوی ستاد مقابله با کرونا استان برگزار شد که با تلاش های دانشگاه علوم‌پزشکی پلمب شد اما متاسفانه بعد از ۲۴ ساعت شاهد بازگشایی این نمایشگاه بودیم.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تازه ترین مصاحبه خود با ابراز تاسف از برپایی برخی نمایشگاه‌ها در آذربایجان شرقی، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم در صورت برپایی هر نمایشگاهی، در آن شرکت نکنند.

,

وی اظهار کرد: خود تبریز هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار داشته و فعالیت گروه‌های سه و چهار در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است که نمایشگاه‌ها نیز جزو گروه چهارم هستند.

,

وی گفت: از هفته‌ها قبل طی مکاتباتی با استانداری خواهش کرده بودیم تا هیچ نمایشگاهی برگزار نشود، اما بنا به سایر مصلحت‌ها برخی نمایشگاه‌ها برپا شدند و متاسفانه خواهش ما را در این خصوص قبول نکردند.

,

وی در ادامه اظهار کرد: آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به هفته‌های گذشته به دنبال همراهی مردم و استفاده تعداد زیادی از آن‌ها از ماسک، به صورت بسیار جزیی در حال کاهش است.

,

درستی اضافه کرد: با وجود افزایش رعایت توصیه‌ها، این میزان از همکاری کافی نبوده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل بیماری باید بیشتر از این‌ها باشد.

,

وی با بیان اینکه شرایط بسیار شکننده است، افزود: از مردم خواهش می‌کنیم تا جایی که می‌توانند از شرکت در تجمعات و مکان‌های شلوغ و پررفت و آمد خودداری کنند.

,

وی متذکر شد: هم اکنون وضعیت ۱۳ شهرستان از ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی و قرمز است.

,

درستی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با جدی گرفتن هشدارها و رعایت دستورالعمل‌هایی که پنج ماه است مورد تاکید هستند، شاهد بهبود وضعیت در استانمان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه