اخبار داغ

رییس اعتبارات بانک مسکن خراسان شمالی:

اعطای تسهیلات مسکن در بهار امسال ۳۱ درصد افزایش یافت

اعطای تسهیلات مسکن در بهار امسال ۳۱ درصد افزایش یافت
رییس اعتبارات بانک مسکن خراسان شمالی گفت: شعب تحت پوشش این مدیریت در بهار امسال یک هزار و 105 فقره تسهیلات به ارزش 673 میلیارد ریال پرداخت کرده اند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حقانی، رییس اعتبارات بانک مسکن خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: شعب بانک مسکن استان در سال 98 به تعداد هزار و 799 فقره تقاضا مبلغ هزار و 78 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشارکت مدنی به منظور ساخت مسکن در شهرها و روستاهای استان اعطا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

حقانی افزود: بانک مسکن استان همچنین در سال 98 به  تعداد هزار و 425 فقره تقاضا مبلغ 909 میلیارد ریال تسهیلات در بخش خرید مسکن اعطا کردند.

,

 

,

وی همچنین عنوان کرد: این بانک در سال 98 به تعداد دو هزار و 595 فقره تقاضا مبلغ هزار و 98 میلیارد ریال تسهیلات در بخش فروش اقساطی سهم الشرکه ناشی از عقود مشارکت مدنی اعطا کرد.

,

 

,

وی افزود: شعب این بانک در سال 98 بابت هزار و 619 فقره تقاضا نیز مبلغ 445 میلیارد ریال تسهیلات به منظور تعمیر مسکن شهری اعطا کردند.

,

 

,

حقانی در ادامه با اشاره به بهار سال 99 اعلام کرد: طی سه ماهه بهار امسال به تعداد 151 فقره تقاضا 170 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشارکت مدنی به منظور احداث مسکن شهری و روستایی در استان اعطا شد.

,

 

,

وی همچنین افزود: به تعداد 233 فقره تقاضا مبلغ 202 میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن شهری نیز اعطا شد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: طی سه ماهه بهار امسال به 283 فقره تقاضا به مبلغ 123 میلیارد ریال تسهیلات در بخش فروش اقساطی سهم الشرکه ناشی از عقود مشارکت مدنی همچنین به تعداد 292 فقره تقاضا مبلغ 117 میلیارد ریال تسهیلات برای تعمیر مسکن شهری اعطا شدند.

,

 

,

رییس اعتبارات بانک مسکن خراسان شمالی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن استان در سه ماهه بهار امسال، گفت: شعب تحت پوشش این مدیریت به طور کلی تعداد یک هزار و  105 فقره تسهیلات به ارزش 673 میلیارد ریال در بخش های مختلف به متقاضان استان پرداخت کرده اند که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 31 درصد رشد داشته است.

,

 

,

حقانی خاطرنشان کرد: در همین راستا، ساخت واحدهای مسکونی در استان طی سه ماهه بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته نیز تا 138 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه