اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‍نقل جاده‌ای زنجان خبرداد؛

اختصاص 35 میلیارد تومان برای بهسازی آزاد راه زنجان - قزوین

اختصاص 35 میلیارد تومان برای بهسازی آزاد راه زنجان - قزوین
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‍نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در مدت دو سال با اختصاص 35 میلیارد تومان، آزاد راه زنجان – قزوین بهسازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال مجوزی برای بهسازی آزاد راه زنجان – قزوین اخذ و قرار است این پروژه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی از اختصاص 35 میلیارد تومان برای بهسازی آزاده راه زنجان – قزوین خبرداد و گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده است و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: برای بهسازی آزاد راه زنجان – قزوین از شیوه‌های جدید و به روز استفاده می‌شود، برخی از نقاط این آزاد راه نیازمند روکش بوده و برخی نیز لکه‌گیری می‌شود.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‍نقل جاده‌ای استان زنجان قرارداد اجرای این پروژه را 2 ساله عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری زنجان، این پروژه یکساله به اتمام نمی‌رسد و قرار است امسال بخش‌های ضروری کار شود.
,
 
,
یوسفی خاطرنشان کرد: مابقی اجرای این پروژه به سال آینده موکول و این آزاد راه در سال آینده به طور کامل لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.
,
 
,
وی از اجرای آسفالت راه روستایی گیلوان قدیم در شهرستان طارم خبرداد و گفت: این پروژه به طول 600 متر در این شهرستان اجرایی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه