اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه رسانه‌های استان زنجان به عظمت نهضت کمک مومنانه

لزوم توجه ویژه رسانه‌های استان زنجان به عظمت نهضت کمک مومنانه
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از پذیرش تولیدات رسانه‌ای مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در بخش موضوعی جشنواره ابوذر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌‎وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری این رزمایش به یک فرهنگ در کشور تبدیل شده و خوشبختانه در استان زنجان نیز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه توسط بسیج صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در تمامی شهرستان های استان زنجان عنوان کرد: در مرحله نخست این رزمایش شاهد یک همدلی و همکاری بودیم که نتیجه آن یک عملکرد درخشان در این زمینه بود.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر نقش رسانه‌های در فرهنگ سازی کمک به همنوع و همچنین نشان دادن عظمیت این حرکت گفت: رسانه‌های استان در این زمینه عملکرد خوبی دارند که توانستند هم در فرهنگ سازی و همچنین نشان دادن عظمیت این کار اقدامات رسانه‌ای خوبی انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه این رزمایش‌ها ریشه در فرهنگ کمک به همنوع در اسلام ناب محمدی دارد که باید برای دنیا به تصویر کشیده شود، خاطرنشان کرد: در همین قضیه کرونا ما در برخی از کشورهای غربی دیدیم که مردم چگونه به فروشگاه‌ها هجوم برده و قفسه‌ها را خالی می‌‎کردند اما در کشور ما با وجود فشارهای اقتصادی دشمن مردم فرهنگ کمک به همنوع را در ضدعفونی معابر، تولید ماسک، اقلام بهداشتی و توزیع بسته های غذایی به نمایش گذاشتند.

,

جعفری با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان اقدامات بسیار خوبی در زمینه انجام شده که به طور یقین در مرحله جدید این رزمایش نیز کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن یک بخش ویژه در جشنواره ابوذر به بحث مبارزه با کرونا و کمک مومنانه یادآور شد: در بخش موضوعی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از رسانه‌های فعال در بحث مبارزه با کرونا و همچنین کمک مومنانه تجلیل خواهد شد که با توجه به قرار داشتن در پیک کرونا و همچنین تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه تجلیل از رسانه‌های برگزیده در بخش موضوعی به یک یا دو ماه بعد موکول شده تا حقی از هیچ رسانه‌ای ضایع نشود که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌های علاقه مند می‌توانند با تولیدات رسانه‌ای در بخش کرونا و کمک مومنانه در بخض موضوعی جشنواره شرکت کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها در بخش موضوعی جشنواره محدودیت زمانی نداشته و تا زمان برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش موضوعی می‌توانند به تولید آثار بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه