اخبار داغ

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی دینی است/مذاکره دوباره باعث ایجاد مشکلات وآسیب های بیشتری خواهد شد

مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی دینی است/مذاکره دوباره باعث ایجاد مشکلات وآسیب های بیشتری خواهد شد
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره دوباره باعث ایجاد مشکلات وآسیب های بیشتری برای کشور و ملت خواهد شد، گفت: مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی دینی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت روز عید قربان به نکات فراوانی اشاره کردند که یکی از این نکات مسئله شکست تحریف مساوی با شکست تحریم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگر سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران و مسئله تحریم هایی که از سوی آمریکا بر علیه ایران و ملت ایران انجام می شود را در نظر بگیریم باید بگوئیم این مسائل جنایت علیه ملت ایران است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بحث تحریم یک مسئله عادی نیست و یک جنایت علیه بشریت است، گفت: اگر سازمان های بین المللی و حقوقی به صورت واقعی و آن گونه که از اسم آنها مشخص است به وظایف خود رسیدگی می کردند و طرفدار ملت ها بودند می توانستیم این موضوع را از طریق جوامع حقوقی پیگیری کنیم اما همه می دانند که این سازمان های بزرگ زیر نظر آمریکا هستند و نتیجه ای نخواهد داد.

,

آمریکا همیشه دشمن ملت ایران و نظام بوده و است

, آمریکا همیشه دشمن ملت ایران و نظام بوده و است,

وی اضافه کرد: بعضی توجه به این نکته ندارند که اولا تحریم یک جنایت است و ثانیا برخواسته از دشمنی آمریکا علیه ملت ایران و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است به خاطر همین بعضی ها در داخل بحث مذاکره را مطرح می کنند که اگر مذاکره شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

,

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بااشاره به برداشت این نوع افراد، خاطرنشان کرد: این برداشت در واقع یک نوع تحریف از واقعیت است. واقعیت این است که ایران هرچه در برابر آمریکا که مصداق یک قدرت دیکتاتور و زورگو در نظام سطله بین المللی است کوتاه بیایید و هرچه وانمود کنیم که حاضر به مصالحه و سازش هستیم بیشتر ضربه خواهیم خورد و خسارات بیشتری را هم متحمل خواهیم شد.

,

مذاکره دوباره باعث ایجاد مشکلات وآسیب های بیشتری خواهد شد

, مذاکره دوباره باعث ایجاد مشکلات وآسیب های بیشتری خواهد شد,

وی ابراز داشت: باید این را پذیرفت که مطرح کردن مسئله مذاکره به نفع منابع ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نخواهد بود و قطعا پیش کشیدن مذاکره می تواند ضربه های سخت تر و مشکلات عدیده دیگری را برای ما رقم بزند.

,

ملک زاده در ادامه تاکید کرد: در ابتدا باید مسئله تحریف را مشخص کنیم؛ تحریف واقعیت که این گونه القا می شود اگر ما با آمریکا مذاکره کنیم مشکلات ما حل خواهد شد یک تحریف واقعیت است.

,

وی افزود: تازمانی که این تحریف شکست نخورد و بعضی از نخبگان داخلی و بعضی از سیاستمداران داخلی و بعضی از سلبریتی ها و برخی از افراد که دائما به این موضوع دامن می زنند که ما باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور مذاکره کنیم از بین نرود تحریم ها شکست نخواهد خورد.

,

مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی دینی است

, مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی دینی است,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شکست و مقابله با تحریف وظیفه نخبگان سیاسی، دینی و اجتماعی کشور است. ملت مسلمان ایران آگاه و فهیم هستند و بسیاری می دانند که مذاکره منجر به رفع مشکلات کشور نخواهد اما بعضی هستند که تحت تاثیر قرار می گیرند.

,

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این تحریف را به عنوان گام اساسی ریشه کن کنیم قطعا تحریم هم با شکست نهایی مواجه خواهد شد.

,

 

,  ,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه