اخبار داغ

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبرداد؛

افزایش۱۶۲ درصدی صادرات کالاهای نفتی در بنادر هرمزگان

افزایش۱۶۲ درصدی صادرات کالاهای نفتی در بنادر هرمزگان
محمدحسینی در تشریح کارنامه چهار ماهه نخست سال جاری در بنادر مرکز و شرق هرمزگان، از افزایش ۱۶۲ درصدی صادرات انواع کالاهای نفتی و رونق تخلیه و بارگیری کالای یخچالی در این بنادر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، حمیدرضا محمدحسینی ضمن ارائه  گزارشی از عملکرد چهار ماهه بنادر مرکز و شرق استان ظهار کرد: در مدت یاد شده از مجموع تخلیه و بارگیری۶۷۴ هزار و ۱۸۱ تن کالا،۹۰ هزار و ۱۷۲ تن به صادرات کالای نفتی اختصاص یافته که آمارها رشد صعودی۱۶۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری کانتینرهای حامل کالای یخچالی در این مدت بخش عظیم از صادرات را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: درچهار ماهه نخست سال در مجموع۴۰ هزار ۶۱۶ (TEU) کانتینر یخچالی تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد  ۹۸ درصدی در این بخش می باشیم.

,

محمد حسینی عمده کالای صادر شده از طریق کانتینرهای یخچالی را میوه و سبزیجات و فرآورده های لبنی عنوان کرد که از طریق بنادرشهید باهنر، جاسک و سیریک به کشورهای هدف صادر شده است .

,

این مقام مسئول به میزان شناورهای پهلو گرفته در بنادر مرکز و شرق استان نیز از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه اشاره ای داشت و گفت: یک هزار و ۷۵۶ فروند شناور طی این مدت در بنادر یاد شده پهلو دهی شده که از این میزان۱۷۸ فروند از شناورها بالای هزار تن بوده است .

,

گفتنی است اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با بهره گیری از ۲  بندر تجاری و مسافری در مرکز و ۵ بندر تابعه در شرق استان، در حوزه های مسافری، تجارت و گردشگری دریایی فعالیت می نماید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه