اخبار داغ

فدراسیون وزنه‌برداری در انتظار چراغ سبز ستاد کرونا/ اردوهای ملی برگزار می‌شود؟

فدراسیون وزنه‌برداری در انتظار چراغ سبز ستاد کرونا/ اردوهای ملی برگزار می‌شود؟
فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال برگزاری مسابقات لیگ و اردوهای ملی است اما تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا مجوز نداده این فعالیت‌ها تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری و مسابقات لیگ برتر این رشته مانند دیگر رشته‌های ورزشی دچار تعلیق شد و در سال منتهی به المپیک، میزان آمادگی ورزشکاران این رشته به حد محسوسی پایین آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با فروکش کردن تب اولیه ویروس کرونا و بهبود شرایط بازگشایی مسابقات ورزشی توسط ستاد مبارزه با کرونا، همچنین با چراغ سبز این ستاد برای ازسرگیری مسابقات ورزشی کم برخورد، فدراسیون وزنه برداری درصدد پیگیری و دریافت مجوز از سوی ستاد است تا آمادگی ورزشکاران المپین این رشته مدال‌ساز در المپیک 2021 توکیو بیش از این دستخوش تغییرات منفی نگردد.

,

تیم ملی وزنه‌برداری در ماه‌های اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه اردو و رقابت آماده‌سازی را به خود ندیده و المپین‌های ایرانی تنها به تمرین در خانه و با امکانات محدود دل بسته‌اند. عدم برگزاری اردوها بیش از این و مقاومت ستاد مبارزه با کرونا در مقابل فدراسیون وزنه برداری برای عدم صدور مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ و اردوی ملی می‌تواند سهمیه‌های المپیکی ایران را از توکیو دست‌خالی به کشور بازگرداند و مدال‌آوری ایران را در المپیک تهدید کند.

,
در حال حاضر فدراسیون وزنه‌برداری منتظر ستاد مقابله با کروناست تا مجوز برگزاری مسابقات لیگ و همچنین برپایی اردوهای تیم ملی را صادر کند. برگزاری لیگ وزنه‌برداری به لحاظ اقتصادی برای وزنه‌برداران آورده دارد و همچنین آمادگی ملی‌پوشان برای رقابت‌های جهانی و المپیک را بهبود می‌دهد، اما با توجه به شرایط فعلی و اولویت سلامتی ورزشکاران هنوز این مجوز صادر نشده است.
,
فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال برگزاری مسابقات لیگ حتی به شکل متفاوت و مختصر است اما تا زمانی که مجوز صادر نشود، وضعیت به همین صورت خواهد بود. بدین منوال فدراسیون درنظر دارد تا اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ را به‌شکل متمرکز و در استان‌های سفید کرونایی برگزار کند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه