اخبار داغ

شمارش معکوس برای فرار از هیولای محرومیت؛

خزانه خالی و سررسید پرداخت مطالبات ایوانکوویچ؛ رسول پناه در منگنه/ بدهی برانکو قسط بندی می شود؟

خزانه خالی و سررسید پرداخت مطالبات ایوانکوویچ؛ رسول پناه در منگنه/ بدهی برانکو قسط بندی می شود؟
باشگاه پرسپولیس قصد دارد با استفاده از فرجه قانونی فیفا بدهی کمرشکن به برانکو را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای بدهی پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ به نقطه بحرانی نزدیک شده است. پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس در فیفا به نفع سرمربی کراوت صادر شده و اگر مدیران باشگاه ظرف هفته جاری فکری کارساز نکنند، سرخ‌پوشان را با چند دردسر جدی مواجه خواهد کرد. با اعلام ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، باشگاه پرسپولیس تا شانزدهم مردادماه یعنی پنجشنبه همین هفته برای پرداخت یک میلیون و پنجاه هزار یورو بعلاوه کارمزد دیرکرد آن فرصت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو برای تامین خواسته هایش ناگزیر به شکایت از پرسپولیس شد و مدارک او آنقدر مستدل بود که فیفا بدون چک و چانه علیه این باشگاه رای صادر کرد. حالا حتی تقاضای تجدیدنظر باشگاه پرسپولیس در دادگاه عالی حکمیت ورزش نیز اوضاع را تغییر نداد تا پرسپولیس فقط چند روز دیگر برای پرداخت یک و نیم میلیون یورو برانکو فرصت دارد.

,

این بدهی هر طور شده باید پرداخت شود چراکه تبعات عدم پرداخت به اندازه ای سنگین است که کمر این تیم می شکند. پرسپولیس در صورت عدم پرداخت این بدهی، با ابلاغ حکم محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد و سپس احکام کسر امتیاز، حذف از لیگ قهرمانان و سقوط به لیگ یک در بازه زمانی سه ماهه انتظار این باشگاه را خواهد کشید

,

از سوی دیگر برانکو ایوانکوویچ نیز تا به امروز به درخواست های متعدد باشگاه پرسپولیس برای مذاکره و تخفیف پاسخ نداده و پول خود را تا سنت آخر طلب کرده و همین شرایط را برای باشگاه پرسپولیس پیچیده تر می کند. به ویژه اینکه در شرایط قیمت افسارگسیخته دلار و خزانه خالی باشگاه پرداخت چنین رقمی به شدت دشوار است اما پرسپولیس و رسول پناه را در منگنه قرار داده.

,

, ,

 

,

پول برانکو قسط بندی می شود؟

, پول برانکو قسط بندی می شود؟,

بدهی سنگین پرسپولیس به برانکو و تبعات سنگین عدم پرداخت آن به اندازه ای سنگین است که سرپرست باشگاه را به تکاپو انداخته تا تا موعد مقرر این بدهی را پرداخت کند. با این وجود خزانه خالی باشگاه و رقم سنگین بدهی سرخ ها را به فکر چاره انداخته تا بتوانند بدون تلفات این بحران را از سر بگذرانند. باشگاه پرسپولیس قصد دارد طلب برانکو ایوانکوویچ را در دو قسط پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس پس از اولتیماتوم فیفا مبنی بر پرداخت پول برانکو ایوانکوویچ تا 16 مردادماه قصد دارد طلب یک میلیون و 113 هزار یورویی وی را در دو قسط پرداخت کند.

,

طبق تصمیم رسول پناه و هماهنگی با بخش حقوقی و بین الملل این باشگاه، سرخ ها که پول برای پرداخت کامل طلب برانکو را تا تاریخ مذکور ندارد، تصمیم به پرداخت نزدیک به 650 هزار دلار از این پول دارد و مابقی را نیز قرار است ظرف یک ماه آینده پرداخت کند.

,

باشگاه پرسپولیس با توجه به قوانین فیفا مبنی بر ارجاع پرونده هایی که باشگاه های بدهکار به کمیته انضباطی خود ظرف مدت یک ماه پس از اعلام تاریخ برای تسویه ناقص انجام می دهند، قصد دارد استفاده کند تا مشمول محرومیت از سوی این نهاد بین المللی نشود.

,

این در حالیست که بعید به نظر می رسد برانکو با توجه به زاویه ای که با باشگاه پیدا کرده، به پرداخت اقساطی مطالبات خود رضایت دهد اما باشگاه پرسپولیس قصد دارد با استفاده از فرجه قانونی فیفا و با الزام به تسویه حساب در یک ماه، این بدهی کمرشکن را در دو قسط پرداخت کند تا این پرونده بحران ساز سرانجام بسته شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه