اخبار داغ

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی قزوین:

راه‌اندازی پویش "به وقت روشنایی" مردم را همراه می‌کند/ ادارات و نهادهای دولتی در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

راه‌اندازی پویش "به وقت روشنایی" مردم را همراه می‌کند/ ادارات و نهادهای دولتی در مصرف برق صرفه‌جویی کنند
محمدرضا لشگری، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین گفت: مردم به واسطه‌ی راه اندازی پویش‌های مختلف همفکر و هم سو می‌شوند، خاموش کردن کولرها به مدت یک ربع در روز می‌تواند خدمات زیادی را به کشور ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت شرکت در پویش به وقت روشنایی اظهار کرد: راه‌اندازی چنین پویش‌ها و موضوعاتی که در فضای مجازی بارگذاری می‌شود؛ می‌تواند موج مثبتی در جامعه ایجاد کرده و تاثیرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: مردم به واسطه‌ی راه‌اندازی پویش‌های مختلف همفکر و هم سو می‌شوند، خاموش کردن کولرها به مدت یک ربع در روز می‌تواند خدمات زیادی را به کشور ارائه دهد، البته مصرف برق در منازل تاحدودی مدیریت و کنترل می‌شود و لازم است چنین اقداماتی در ادارات نیز انجام شود.

,

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین ابراز کرد: گاهی شاهد این هستیم که بعدازظهرها کولرها و سیستم‌های سرمایشی در ادارات روشن هستند درصورتی که این کار لزومی ندارد، با خاموش کردن آن‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کرد؛ البته این اقدام از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

,

ورزشکاران در ایجاد یک موج فرهنگی در جامعه تاثیرگذار هستند

, ورزشکاران در ایجاد یک موج فرهنگی در جامعه تاثیرگذار هستند,

وی افزود: در ادارات بخش‌های دولتی و خصوصی حتی در مواردی که اتاق‌ها از نور مناسبی برخوردار هستند نیز چراغ‌های اضافی روشن است، همچنین مانیتورها، پرینتر و اسپیکرها نیز برق مصرف می‌کنند اما صرفا به خاموش کردن کیس‌های کامپیوتر بسنده شده و این موارد مد نظر قرار نمی‌گیرد.

,

این مسئول ورزشی درباره اهمیت الگوسازی و تاثیرگذاری آن در جامعه عنوان کرد: شخصیت‌های مختلف برای ایجاد یک موج در جامعه تاثیرگذار هستند و افراد از آن‌ها الگو برداری می‌کنند، ورزشکاران نیز تاثیر زیادی دارند و می‌توانند با تبلیغ این پویش به نهادینه شدن آن کمک کنند.

,

وی تاکید کرد: در منازل مراعات بیشتری صورت می‌گیرد و لازم است ادارات و نهادهای دولتی برای موضوع صرفه‌جویی اهمیت بیشتری قائل شوند، زیرا با رعایت آن‌ها میزان زیادی از انرژی ذخیره می‌شود.

,

لشگری در پایان گفت: علاوه بر مصرف برق، مصرف آب نیز باید کنترل شود، بخش زیادی از هدر رفت آب در استان به بخش کشاورزی مربوط می‌شود؛ زیرا در کشاورزی‌های سنتی آب زیادی مصرف می‌شود که باید مدیریت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه