اخبار داغ

کمک‌های مومنانه سبزپوشان انقلاب در پایتخت وحدت کشور تداوم دارد؛

قرار همدلیِ جهادگران شیعه و سنی در میدان کرونا/ از توزیع ۱۴ هزار سبد کالا تا اهدای هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های جوان

قرار همدلیِ جهادگران شیعه و سنی در میدان کرونا/ از توزیع ۱۴ هزار سبد کالا تا اهدای هدیه رهبر انقلاب به زوج‌های جوان
با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات و همدلی همچنان شاهد تداوم کمک های مومنانه سبزپوشان انقلاب در سیستان وبلوچستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در روزهایی که ویروسی به نام کووید-۱۹ جهان را دربرگرفته و هر روز دامنه گسترش آن بیشتر می شود، در ایران اسلامی علیرغم کشورهایی که ادعای برتری دارند و برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی یا دارو به غارت و دست به کشتار بی رحمانه مردم می زنند؛ شاهد هستیم که در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم برای پیشگیری از این ویروس گروه‌های جهادی بسیج  وسپاه هستند که با بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس، به یاری مردم شتافته‌اند.

‌در مواقع بروز بحران‌ها و بلایای طبیعی در کشور این گروه‌های جهادی، تمام دغدغه‌شان کمک و ارائه خدمات مختلف به مردم آسیب‌دیده است، نوع بحران فرقی ندارد سیل، زلزله، ساخت خانه و مدرسه یا جاده برای رفع محرومیت زدایی و هم اکنون نیز میدان مبارزه با ویروس کرونا؛ نمونه این اقدامات را در طول دهه های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم که بارزترین آن پیروزی در دوران دفاع مقدس است.

حال سبزپوشان انقلاب و فرزندان ولایی رهبر با بکار گیری تمام توان جهادی و امکانات لجستیکی و درمانی خود برای ارائه خدمت به مردم و دولت از آغازین لحظات شیوت بیماری پای کار آمدند تا در برهه کنونی نیز رسالت پاسداری از انقلاب و نظام را به‌ بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

رزمایش مواسات و همدلی با منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان آغاز و مردم ولایتمدار پایتخت وحدت کشور در مسیر تحقق به فرامین مقام معظم رهبری گام برداشتند. 

هر کسی در حد توان و بضاعت مالی که داشت در این مسیر وارد و تلاش کرد که در این ایام دستگیر اقشار آسیب دیده و نیازمندان جامعه شود مساجد نیز همچون دوران دفاع مقدس سنگر مبارزه شدند.

اگر چه وجود این ویروس منحوس، اقتصاد بسیاری از خانوارها را تحت الشعاع قرار داد و کسب و کارها را کساد کرد اما همدلی و مواسات مردم باعث شد تا سفره ای خالی نماند همه دست در دست هم داده و با تهیه بسته های معیشتی مرهمی بر دل آسیب دیدگان شدند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
ثابت قدم در میدان مبارزه با کرونا

علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه که رهبر معظم انقلاب در عید قربان به آن اشاره کردند معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس و بسیج سازندگی سپاه سلمان بنابر رسالتی که بر عهده دارند با استفاده از تمام ظرفیت هایی که در مجموعه داشته پای کار آمده و در زمینه های مختلف از تهیه و توزیع سبدهای کالا، بسته های معیشتی و بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی و... اقدامات ارزنده ای انجام دادند.

وی بیان کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه همچنان تداوم دارد به گونه ای که در سه مرحله دیگر نیز که از عید قربان شروع و تا پایان ماه صفر ادامه می یابد برنامه هایی در دستور کار قرار دارد.

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه ادامه داد: در تمام این مدت اقدامات به گونه ای بوده که آبرو، حرمت و کرامت انسانی آسیب دیدگان مشمول طرح حفظ  شده است.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش توزیع ۱۴ هزار سبد کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دستور کار است که بخشی از آن در سطح استان توزیع شد.

300 سری جهیزیه هدیه رهبر انقلاب به نوعروسان شیعه و سنی

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین ۳۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در مرحله اول و دوم برنامه‌ریزی شده که ۱۵۰ سری از آنها بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در همین مرحله در حال توزیع در سطح استان است که هزینه هر سری جهیزیه حدودا یازده میلیون تومان می باشد.
 
, ثابت قدم در میدان مبارزه با کرونا, ثابت قدم در میدان مبارزه با کرونا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, 300 سری جهیزیه هدیه رهبر انقلاب به نوعروسان شیعه و سنی, 300 سری جهیزیه هدیه رهبر انقلاب به نوعروسان شیعه و سنی,
,
,
,

 
, ,
,
وی افزود: طبخ 30 هزار غذای گرم با مشارکت خیرین و گروه های جهادی و دو مجموعه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی استان دیگر اقدام در این مرحله است که عمدتاً در آشپزخانه های سپاه و مساجدی که در روز عید غدیر طبخ دارند با کمک گروه‌های جهادی به صورت رایگان توزیع خواهند شد.

جعفری افزود: توزیع ۲۰۰ سری اقلام برای عشایر و کپرنشینان با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان دیگر برنامه انجام شده می باشد که با مدیریت و همکاری سازمان بسیج عشایری استان در حال توزیع است.

افتتاح 11 پروژه محرومیت زدایی به اسم شهدای جهادگر

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه اذعان کرد: توزیع بیش از پنج هزار جفت کفش و دمپایی، 12 هزار ماسک در این مرحله از دیگر برنامه ها است، در مجموع قریب به پنج میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان هزینه در مرحله اول که از عید قربان تا غدیر است در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در دو مرحله دیگر که ماه محرم(نذر و نذورات و...) و مرحله آخر در ماه صفر کمک ها و نحوه خدمت رسانی به مردم متفاوت می شود به گونه ای که در آستانه بازگشایی مدارس توزیع پوشاک، لوازم التحریر، کیف و... هم به این چتر حمایتی اضافه می شود.

جعفری خاطر نشان کرد: در این مرحله از رزمایش یازده پروژه محرومیت‌زدایی، فنی و اجرایی با هزینه بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به اسم شهدای جهادگر آسمانی نیز در استان افتتاح شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
, افتتاح 11 پروژه محرومیت زدایی به اسم شهدای جهادگر, افتتاح 11 پروژه محرومیت زدایی به اسم شهدای جهادگر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه