اخبار داغ

مدال آور بلوچ صحنه‌های جهانی مطرح کرد؛

یک صدایی مردم پایتخت وحدت در میدان مواسات و همدلی/ کمک مومنانه؛ جلوه‌ای از روحیه پهلوانی جامعه ورزشی در روزهای کرونایی

یک صدایی مردم پایتخت وحدت در میدان مواسات و همدلی/ کمک مومنانه؛ جلوه‌ای از روحیه پهلوانی جامعه ورزشی در روزهای کرونایی
محمود ریگی گفت: انتظار می رود جامعه ورزشی پایتخت وحدت با حضور در میدان مواسات و همدلی جلوه‌ای دیگر از روحیه پهلوانی شان را به نمایش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، بر خلاف همه مشکلاتی که ویروس منحوس کرونا به همراه آورد، ادبیاتی جدید به فرهنگ کمک رسانی به دیگران در ایران اسلامی اضافه شد و به صورت با شکوهی مرحله به مرحله در حال اجرا است.
 
اقدامی که در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری و در قالب رزمایش کمک مومنانه شکل گرفت و با رنگ و بوی وصف ناشدنی همراه شد، شاید اگر توزیع بسته های معیشتی و دیگر خدمات ارائه شده در قالب این رزمایش نبود، بسیاری از افراد جامعه آسیب شدید تری می دیدند.
 
این اقدام این روزها در مرحله دوم اجرایی قرار گرفته است و این بار مردم نوع دوست ایران اسلامی به عشق حضرت علی (ع) در تکاپوی ایفای نقشی ماندگارتر هستند.
 
در همین راستا، محمود ریگی، یکی از قهرمانان مسابقات جهانی سیستان و بلوچستان در رشته های کیک بوکسینگ و اواسپرت با پیوستن به این کمپین خیرخواهانه، به خبرنگار ما گفت: با توجه به این که در شرایط فعلی شاهد جولان ویروس منحوسی به نام کرونا هستیم، زندگی خیلی از مردم مختل شده است و بسیاری از هموطنان از ادامه کار و تلاششان بازمانده اند که این مهم روحیه احساس مسئولیت مردم نسبت به همنوع را طلب می کند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه در پی بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، این روحیه در مردم ایران اسلامی تقویت شد و رنگ بوی تازه به خود گرفت، به گونه ای که ماه هاست در این وادی خیر با عشق و علاقه وصف نشدنی گام بر می دارند.
 
این قهرمان بلوچ اضافه کرد: این اقدام زیبا که محوریت آن با سپاه بود، در میان مردم کشور به ویژه جامعه ورزشی جایگاهی ویژه پیدا کرد و همه این روزها در تدارک و تکاپو هستند تا به عشق حضرت علی (ع) در یاری رساندن به نیازمندان نقشی ماندگار تر از خود به جای بگذارند.
 
ریگی گفت: با توجه به این که جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان در انجام کارهای خیرخواهانه همیشه پیشگام بوده اند و در مرحله اول کمک های مومنانه سنگ تمام گذاشتند، انتظار می رود در ادامه این رزمایش نیز ایفاگر نقشی ستودنی باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه