اخبار داغ

هنرمند زنجانی عنوان کرد:

ضرورت توجه جدی خیرین به رزمایش مواسات و همدلی

ضرورت توجه جدی خیرین به رزمایش مواسات و همدلی
حسن ترخوانه، هنرمند زنجانی گفت: باید از ظرفیت خیرین و خیریه‌ها در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بیشتر استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ترخوانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام مطلوبی برای کمک به نیازمندان جامعه است ولی باید چنین طرح‌هایی ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه با شرایط امروز جامعه تعداد نیازمندان افزایش یافته و دولتمردان باید فکری برای کاهش فقر در جامعه داشته باشند، افزود: طرح‌های بزرگ و تاثیرگذار با برنامه‌ریزی مناسب و ادامه دارد می‌تواند کمک کار روزگار مردم باشد.
,
 
,
این هنرمند زنجانی خاطرنشان کرد: خیرین به عنوان ظرفیت بزرگی برای کمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
,
 
,
ترخوانه با بیان اینکه خیریه‌های مختلفی در استان زنجان وجود دارد که می‌توانند در رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه کمک کار باشند، گفت: تنها حضور بسیج در صحنه کافی نیست و باید دولتی‌ها هم همتی در این زمینه به کار گیرند تا وضعیت تغییر کند.
,
 
,
وی گفت: همپا بودن با مردم و حل مشکلات قشرهای ضعیف و نیازمند جامعه از سوی دولتمردان ضروری است و نباید در چنین شرایطی مردم تنها گذاشته شوند.
,
 
,
ترخوانه بیان داشت: در استان زنجان استانداری باید طرحی ارائه کرده و با کمک خیرین و بسیج در صحنه رفع نیازمندی‌های مردم با طرح‌های بلند مدت باشد وگرنه طرح‌های کوتاه مدت دردی را دوا نمی‎کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه