اخبار داغ

مجری صدا و سیمای استان کرمان مطرح کرد؛

کمک مومنانه بهترین اقدام در شرایط کنونی است/با افتخار به پویش کمک مومنانه می پیوندم

کمک مومنانه بهترین اقدام در شرایط کنونی است/با افتخار به پویش کمک مومنانه می پیوندم
مهدی حشمتی گفت: با کمال میل و افتخار به پویش کمک مومنانه می پیوندم ضمن این که همه کرمانی ها و هم استانی های خود را دعوت می کنم تا آن ها نیز به این پویش بپیوندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مهدی حشمتی  مجری صدا و سیما استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با پویش کمک مومنانه گفت: با کمال میل و افتخار به این پویش می پیوندم ضمن این که همه کرمانی ها و هم استانی های خود را دعوت می کنم تا آن ها نیز به این پویش بپیوندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: از مردم کرمان می خواهم آنچنان که مثل گذشته در کارهای خیر سهیم بودند و هر جا که در استان  و یا در سراسر کشور نیاز به کمک بوده به بهترین وجه ممکن نقش خود را ایفا کردند اکنون نیز با توجه به شرایط خاصی که بایت شیوع بیماری کرونا در جامعه وجود دارد، دست یاری برسانند.

,

حشمتی با بیان این که اثر و انرژی کار خیر در زندگی انسان ها بهخودشان برمی گردد، عنوان کرد: این روزها بسیاری از مردم به دلیل شیوع  ویروس کرونا توان پرداخت اجاره بها ندارند،عده ای کار و کاسبی خود را از دست داده اند و برخی نیز حتی به نان شب خود محتاج هستند از این رو از مردم دعوت می کنم به این پویش بپیوندند و کمک های مومنانه خود را در این راه صرف کنند و مطمئن باشند که از هر دستی بدهند از همان دست می گیرند و در گوشه ای از زندگی خود ثواب این کار به آن ها بر می گردد.

,

حشمتی توضیح داد: تقریبا حدود سه ماه پیش بود که من و تعدادی از دوستان هنرمند استان تصمیم گرفتیم تا با شناسایی تعدادی از افراد نیازمند به آن ها کمک کنیم.

,

وی ادامه داد: با شناسایی تعدادی از خانواده های نیازمند از جمله مردم حاشیه شهر، کارگران فصلی و کارگرانی که در رستوران ها کار می کردند توانستیم با همت مردم تدر سه مرحله کمک ها را توزیع کنیم.

,

مجری صدا و سیما استان کرمان تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران در کمک کردن به هم نوع خود از یکدیگر سبقت می گیرند و بسیاری از اقشار مختلف مردم از جمله کاسبان، هنرمندان و … در قالب پویش های متعدد به مردم کمک می کنند.

,

این کارگردان کرمانی اظهار کرد: شناسایی دقیق نیازمندان تنها مشکلی است که در چنین پویش هایی مشاهده می شود برای مثال شاهدیم که خانواده  ای از طرف اقشار مختلف چندین بار کمک دریافت می کند در حالی که خانواده ی دیگری که او نیز نیازمند حمایت و کمک است، چیزی را از طرف نهادهای حمایتی و اقشار مردم دریافت نمی کند.

,

وی افز.د:  امیدوارم با ملی شدن چنین پویش هایی کمک ها طبق ضابطه و قانون، به دست خانواده های نیازمند برسد و ما شاهد اتفاق های بهتری باشیم.

,

حشمتی پویش کمک های مومنانه را باتوجه به شرایط کنونی اقدام بسیار خوبی دانست و توضیح داد: با توجه به تجربه ای که در کمک های مومنانه داشته ام معتقدم که بهتر است در ادامه ماهی گیری را به افراد نیازمند آموخت.

,

خالق اثر مسترلاین توضیح داد: طبق ضرب المثل معرف بهتر است فقط ماهی ندهیم بلکه ماهی گیری را نیز به خانواده های نیازمند بیاموزیم و اگر این پویش بتواند ایجاد اشتغال کند آنگاه کاری اصولی تر انجام شده است.

,

مجری صدا و سیمای استان کرمان گفت:مطمئنا برای راه اندازی یک کارگاه کوچک نیاز به سرمایه است اما می توان این سرمایه را از کمک های مردمی تامین کرد و از طریق مشورت با متخصصان در حوزه کار و کسب سرمایه، می توان اتفاق بهتری رقم زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه