اخبار داغ

فعالیت کمیته همگانی فدراسیون تنیس آغاز شد

فعالیت کمیته همگانی فدراسیون تنیس آغاز شد
فعالیت رسمی کمیته همگانی فدراسیون تنیس با برگزاری مراسم معارفه این کمیته به صورت آنلاین به ریاست شهرام دبیری آغاز شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ با احکام داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، شهرام دبیری رئیس هیات تنیس آذربایجان شرقی به عنوان رئیس  و پیمان والی نیا به عنوان دبیر کمیته تنیس همگانی منصوب شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین در احکام جداگانه ای " پیمان والی نیا" از تهران به عنوان دبیر کیمته ، "بهاره ذبیح الهی" از استان سمنان، " حسن اعرابی مقدم" از سیستان و بلوچستان ، " فرخ افتخاری " از استان کهکیلویه و بویر احمد" ، " سام کاظمی " رئیس انجمن تنیس دانش جویان"  و "امیر حسن ملکی" از استان قزوین" به عنوان اعضاء کمیته منصوب شدند.
,
 
,
داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در مراسم معارفه که بدلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین با حضور فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون،والی نیا دبیر و بهاره ذبیح اللهی عضو کمیته همگانی در فدراسیون و بقیه اعضا بصورت ارتباط آنلاین برگزار شد، اهمیت ترویج و گسترش تنیس در بین اقشار مختلف جامعه را مورد توجه قرار داد و به استفاده از ظرفیت های ویژه شهرداری، آموزش و پرورش ، دانشگاه، نیروهای مسلح و  سازمان های مردم نهاد ها تاکید کرد .
,
رییس فدراسیون تنیس برگزاری فستیوال ها برای رده های سنی ١٠ تا ١٨ سال را از جمله انتظارات خود از کمیته همگانی عنوان کرد و اظهار داشت : توسعه تنیس در سراسر کشور بویژه نقاطی که بر اساس طرح آمایش شناسایی شده است ، اهمیت دارد به همین دلیل با برنامه ریزی هدفمند امکان تحقق اهداف متعالی تنیس وجود دارد .
,
 
,
داود عزیزی اهمیت برخورداری از روز ملی تنیس را برای توسعه این رشته در نقاط مختلف مهم بر شمرد و از اعضای این کمیته خواست برای این مهم نظرات خود را جمع بندی کرده تا با موافقت وزیر ورزش و جوانان ، پیشنهادی روزی به نام تنیس به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود .
,
 
,
رئیس فدراسیون تنیس اهمیت پوشش بیشتر رسانه ملی از رویدادهای تنیس را برای ترویج این رشته جذاب از دیگر برنامه های پیش رو دانست و تصریح کرد که هماهنگی لازم را برای سهم بیشتر تنیس در صدا و سیما انجام خواهیم داد و به دنبال این هستیم که با هماهنگی صدا و سیما برنامه تنیس ایرانی را راه اندازی کنیم.
,
 
,
فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون نیز اهمیت فعالیت کمیته همگانی تنیس را برای پیشرفت این رشته بسیار مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: همانطور که ابعاد قهرمانی تنیس برای فدراسیون از اهمیت خاصی برخوردار است، فعالیت تنیس در ابعاد همگانی نیز برای فدراسیون در راستای اهداف توسعه ای این رشته اهمیت دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه