اخبار داغ

امام جمعه قم:

مشارکت مردم در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً چشمگیر و ماندگار خواهد شد

مشارکت مردم در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قطعاً چشمگیر و ماندگار خواهد شد
امام جمعه قم با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مؤمنانه اظهار داشت: مشارکت مردم در مرحله دوم این رزمایش قطعاً چشمگیر و ماندگار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان مبنی بر کمک مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه اظهار داشت: رهبر انقلاب به‌مانند مرحله اول کمک مؤمنانه بار دیگر بر ضرورت کمک رسانی به مردم نیازمند تاکید کردند که به جا و شایسته است که همه افراد توانمند جامعه به این توصیه رهبر انقلاب عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی کمک به نیازمندان را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این جزء دستورات دینی و اسلامی مسلمانان است که به نیازمندان و اقشاری که برای اداره زندگی خود با مشکل مواجه هستند کمک و مودت لازم را داشته باشند.

,

آیت‌الله حسینی بوشهری به شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: در ماه‌های اخیر و در اثر شیوع این ویروس منحوس در جامعه برخی از افراد در مشاغل خود با مشکلاتی روبرو شده‌اند که نیاز است به یاری آن‌ها بشتابیم.

,

وی تصریح کرد: بر اساس دستور اسلام و تأکیدی که رهبر انقلاب داشتند طرح مواسات و کمک‌های مردمی راهگشا خواهد بود و قطعاً همه استان‌های کشور به‌مانند مرحله اول در این حرکت خودجوش و مردمی مشارکت خوبی خواهند داشت.

,

امام جمعه قم با اشاره به مرحله اول این رزمایش تاکید کرد: در مرحله اول این رزمایش نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم به طوری که کمک‌های بسیار خوبی به نیازمندان جامعه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه