اخبار داغ

آخرین جزیئات استخدام های استانداری اصفهان:

ابوترابی: ظاهراً این استخدام ها، قول های روحانی به ستاد انتخاباتی خود است

ابوترابی: ظاهراً این استخدام ها، قول های روحانی به ستاد انتخاباتی خود است
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس پیرامون استخدام 75 نفر در استانداری اصفهان گفت: ظاهراً این استخدام ها به قول های آقای روحانی که به ستاد انتخاباتی جوانان داده بود، مربوط می شودو از آقای رضایی استاندار اصفهان با مردم شفاف صحبت و اطلاع رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص استخدام 75 نفر در استانداری اصفهان اظهار کرد: متاسفانه در دوره مهرعلیزاده استاندار وقت اصفهان، 15 نفر بدون ضوابط قانونی، استخدام و گزینش استخدام استانداری اصفهان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: صرفا دو و یا سه نفر از این افراد، داخل سیستم نظام اداری بودند و با رابطه به استانداری اصفهان منتقل شدند؛ بقیه این افراد بدون تشریفات قانونی از جمله آزمون و بدون رقابت و به صورت کاملا پارتی بازی وارد سیستم اداری شدند.

,

وی افزود: قانون باید برای همه یکسان باشد و اینگونه استخدام های رابطه ای به جوانان نخبه استان اصفهان ظلم است؛ پست های مهمی در استان به این افراد داده شد که با تغییر استاندار چند نفر فقط توانستند پست ها را به دست بگیرند.

,

ابوترابی با توضیح اینکه اکنون هم پس از دو سال از آن استخدام ها، دقیقا همین استخدام های رابطه ای در استانداری اصفهان در حال انجام است، بیان کرد: طبق خبرهای ما دو مرتبه قرار است 75 نفر بدون ضابطه های قانونی استخدام استانداری اصفهان شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: این افراد بدون گزینش و آزمون علمی 30 و یا 35 سال کارمند دولت خواهند بود، ظاهراً این استخدام ها به قول های آقای روحانی که به ستاد انتخاباتی جوانان داده بود، مربوط می شود.

,

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با تأکید بر اینکه «این استخدام ها رابطه ای در آخرین ماه های دولت دوازدهم در حال انجام است که نشود کاری کرد»، اظهار کرد: استخدام های رابطی که آقای مهرعلیزاده در اصفهان انجام داد، ظلم بزرگی به استان، نظام اداری و جوانان نخبه اصفهان کرد.

,

ابوترابی با سوال از استاندار اصفهان گفت: آقای رضایی استاندار اصفهان با مردم شفاف صحبت و اطلاع رسانی کنند که آیا استخدام های رابطه ای در استاندار اصفهان حقیقت و صحت دارد؟

,

وی در پایان اضافه کرد: از آقای رضایی، استاندار اصفهان درخواست می کنیم ظلم بزرگی که مهرعلیزاده در حق اصفهان انجام داده، را وی انجام ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه