اخبار داغ

رئیس شورای شهر بهار:

بازدید استاندار همدان از جزیره شادی نوشداروی پس از مرگ سهراب است

بازدید استاندار همدان از جزیره شادی نوشداروی پس از مرگ سهراب است
در اخبار واصله از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار مطلع شدیم که استاندار همدان در بازدید سرزده ای از شهرستان بهار از برخی پروژه های شهرستان بازدید کرده و یکی از این پروژه ها حزیره شادی است که سالهای متمادی به علت برخی مسائل حقوقی مسکوت مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندی پیش رئیس شورای شهر بهار از حکم بطلان قرارداد جزیره شادی از سوی دادگاه خبر داده و گفته بود: طبق رای دادگاه قرارداد اولیه شهرداری بهار با طرف قرارداد از ابتدا باطل بوده و باید قرارداد دیگری نوشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در خبرها مطلع شدیم که استاندار به طور سرزده از پروژه های شهرستان بازدید کرده و بدون اطلاع اعضای شورا و شهرداری بهار سری هم به مجموعه جزیره شادی زده است.

,

شاهرخی در حاشیه این دیدار به یکی از خبرنگاران شهرستان گفته که: جزیره شادی یکی از پروژه‌های ارزشمند استان همدان است که هفته آینده جلسه بررسی مشکلات جزیره شادی را برگزار خواهیم کرد.

,

رئیس شورای شهر بهار نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داده و این بازدید سرزده از جزیره شادی را نوشداری پس از مرگ سهراب دانسته است و با انتشار یادداشتی تحت عنوان سخنی با استاندار محترم در فضای مجازی شهرستان ابراز داشته است: درخبرها مطلع شدیم که استاندار محترم بعد از یک مدت طولانی از برخی پروژه های شهرستان بهار از جمله جزیره شادی بازدید به عمل آورده و قول مساعد در خصوص رفع مشکل این مجموعه را داده است.

,

حسین فیض الهی در ادامه آورده است: این باعث خرسندی است ولی ای کاش این احساس تکلیف از سال ها پیش اتفاق می افتاد چرا که مدت ۳ سال است شورای شهر بهار به دنبال دیدار با استاندار و رفع برخی از مشکلات شهر منجمله جزیره شادی هستند که متاسفانه این دیدار میسر نشد.

,

فیض الهی با گلایه از عدم امکان دیدار با استاندار از سوی اعضای شورای شهر گفته است: استاندار محترم به خاطر مشغله زیاد در طول این مدت حاضر نشد فرصتی را در اختیار ما بگذارد تا برخی از مشکلات مردم و شهر را با ایشان در میان بگذاریم این در حالی است که مراجع قضایی حکم به بطلان قرارداد این مجموعه را صادر کردند.

,

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم شهر بهار پروژه جزیره شادی در ورودی شهر بهار است که از سال ۹۰ کلنگ زنی شد و پس از یکی دو سال از شروع کار به دلیل مشکلات حقوقی کار متوقف شد و هم اکنون پس از ۹ سال همچنان راکد مانده و مردم چشم انتظار شروع به کار آن هستند.

,

چندی پیش رئیس شورای شهر بهار از حکم دادگاه بر بطلان قرارداد جزیره شادی خبر داد.

,

حسین فیض الهی در این باره به خبرنگار ما گفته بود: همزمان با شروع به کار شورای پنجم با شکایت رضا اسدی سرمایه گذار پروژه جزیره شادی مواجه شدیم که به دلیل وقفه ایجاد شده در کار و تاخیر در شروع کار مجدد ساخت و ساز جزیره شادی تقاضای خسارت ۲۲ میلیاردی از شهرداری کرده بود.

,

وی ادامه داد: شهرداری نیز چاره‌ای جز شکایت متقابل از سرمایه گذار نداشت به همین دلیل مجبور به شکایت در مورد اصل قرارداد شدیم.

,

رئیس شورای شهر بهار گفت: پس از مدت ها، دادگاه در نهایت رای بر بطلان قرارداد اولیه داد و همچنین رای تجدیدنظر دادگاه نیز بر همان حکم بطلان قرارداد باقی ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه