اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

خواسته‌های غرب در مذاکره با هدف نابودی کشور دنبال می شود

خواسته‌های غرب در مذاکره با هدف نابودی کشور دنبال می شود
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه غرب در مذاکرات به دنبال فریب کاری بود، گفت: غربی ها در مذاکرات خواسته هایی را مطرح می کنند که هدف نابودی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید سعید قربان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان بسیار کلیدی و راهگشا بود و موضوعات مطرح شده در این سخنرانی می تواند مسیر آینده را به خوبی روشن کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: مقام معظم رهبری به شکل واضح و روشن اشاره کردند که دشمنان دو ابزار تحریم و تحریف را در دستور کار دارد چراکه امروز آنچیزی که به شکل نامحسوس در حال تأثیرگذاری است بحث تحریف است که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان به دنبال تحریف برای نشان دادن ناکارآمدی هستند.

,

سلیمی اظهار داشت: اینکه در چه زمینه و با چه اهدافی تحریف را انجام می دهند بسیار قابل بحث است و دشمن به دنبال این است با گمراهی ذهن ملت آنها را دچار اشتباه در فهم و تصمیم گیری کند و این موضوع بسیار مهمی است که باید بیش از گذشته بر روی آن کار شود.

,

وی با اشاره به چرت بودن اینستکس و خسارات وارد شده در برجام بیان کرد: نکته دیگر بحث مذاکرات با غرب است که دو موضوع اینستکس و برجام را به آن اشاره داشتند که دشمن با این ابزار به دنبال فریبکاری است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با تأکید بر اینکه غرب در مذاکرات به دنبال فریب کاری بود، گفت: رهبر انقلاب در خصوص برجام به صراحت گفتند خسارت های فراوان به کشور وارد شد و در خصوص اینستکس هم تأکید کردند که اقتصاد کشور را به بیراهه می برد و آن را شرطی می کنند و می خواهند اجازه ندهند برنامه ریزی برای اقتصاد پویا انجام شود.

,

وی با بیان اینکه متأسفانه در جاهایی که گفتگو و مذاکرات صورت گرفته هیچ دستاوردی به همراه نداشته، گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت کاملا روشن و شفاف بیان شد و دلیل آن این است که غربی ها در مذاکرات خواسته هایی را مطرح می کنند که هدف نابودی کشور است.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس بیان کرد: از طرفی خواسته های غربی ها در مذاکرات روز به روز جدیدتر و به روز تر می شود و لذا به طور مستمر باید خواسته های آنها را اجرا کرد.

,

وی تصریح کرد:در برجام خسارت های فراوانی به کشور وارد شد و اگر امروز مذاکره ای انجام شود قطعا خسارت های چندین برابری وارد خواهد شد چراکه غربی ها یکی از اهدافی که در مذاکرات دنبال می کنند کاهش قدرت دفاعی است و کاهش قدرت دفاعی کشور سبب راحتی حملات و تجاوزات آنها خواهد شد.

,

سلیمی با بیان اینکه کاهش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی سبب گستاخی برخی از کشورهای منطقه خواهد شد، گفت: اینکار زمینه هرگونه تجاوز به کشور را فراهم می کند و امیدواریم کسانی که به مذاکره با آمریکائی ها دم می زنند این مسئله بسیار روشن را درک کنند.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی کشور را قابل حل و دارای راهکار دانستند،گفت: ایشان تأکید کردند کارشناسان هم این اعتقاد را دارند و این باید درس بزرگی باشد و همه باید به دنبال راهکارهای موجود در داخل باشیم.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه یکی از مسائل دیگری که ایشان تأکید داشتند بحث نوسانات ارزی بود، افزود:ایشان مشکلات ناشی از نوسانات ارزی را نه اقتصادی بلکه سیاسی و امنیتی دانستند و به تعبیر ایشان افسار پاره کردن نرخ ارز توسط دولت و نهادهای امنیتی پیگیری شود.

,

وی با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی یکی از راهکارهای مقام معظم رهبری در برابر مشکلات بود، گفت:امروز همه باید عمیقا به مدیریت جهادی اعتقاد داشته باشیم و آن را در مرحله عمل پیاده کنیم.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: رفع موانع تولید یکی دیگر از نکته هایی بود که مقام معظم رهبری تأکید داشتند و در این خصوص سه برنامه کوتاه مدت،بلند مدت و میان مدت را پیشنهاد دادند.

,

وی صبر و ثبات جان کلام مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: اگر کشور به دنبال تعالی و پیشرفت است لازمه آن صبر و ثبات می باشد.

,

سلیمی خاطر نشان کرد: البته اقدامات و دستاوردهای بزرگ در دوران تحریم از جمله پیشرفت قدرت دفاعی و دور شدن از اقتصاد غیر نفتی نباید فراموش شود و مدیریتی که برای ایجاد دستاوردهای بزرگ انجام شده باید به سایر بخش های کشور هم برسد و تأکید بر روحیه امید و تکیه بر نقاط قوت در مسیر آینده یکی دیگر از نکته هایی بود که ایشان فرمودند که همه باید بر آن پایبند باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه