اخبار داغ

فعال سیاسی:

پیشرفت هسته‌ای و نظامی ایران، ابرقدرت‌های جهان را به لرزه در آورده است

پیشرفت هسته‌ای و نظامی ایران، ابرقدرت‌های جهان را به لرزه در آورده است
داریوش حسن زاده فعال سیاسی هرمزگان گفت: نمی توان چنین ادعایی کرد که دروازه های کشور را به روی واردات و صادرات بست ولی این دلیل نمیشود که از ظرفیت های داخلی خود غافل بوده و به آنها توجه ای نداشته باشیم، سران سه قوا در جهت برون رفت از این تحریمات می توانند با استفاده از نیروی انسانی نخبه، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ داریوش حسن زاده فعال سیاسی هرمزگان در گفتگو با هرمز با بیان اینکه رمز موفقیت در تمام عرصه ها نگاه به داخل است، اظهار کرد: باید به این خود باوری برسیم جوانان ایرانی بهترین توانایی ها را در تمام صنایع دارندو لازم است به آنها اعتماد کنیم و زمینه را برای ورود آنها به میدان فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این فعال سیاسی افزود: اگر نگاه ها به بیرون از این مرزها باشد نخبه ها دیده نمی شوند، توانمند سازی صنایع با استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاهی و به کارگیری نیروهای نخبه باعث میشود از بخش اعظمی از تحریم‌ها عبور کرد، پیش شرط همه این موفقیت ها میدان دادن و توجه به جوانان نخبه داخلی است.

,

حسن زاده ادامه داد: گاهی اوقات احساس میشود انحصار در بخشی از صنایع باعث میشود نخبه سوزی صورت گیرد و به ایده ال های لازم در بخش های مختلف نرسید بنابراین لازم است قفل این انحصارات شکسته شود، نباید اجازه داد عده ای بخاطر منافع شخصی و انفرادی؛ کشوری را از شاخصه های توسعه که مورد قبول استانداردهای جهانی میباشد عقب بیندازند.

,

وی تصریح کرد: ایران در حوزه هسته ای و تسلیحات نظامی با مدیریت جهادی، بومی سازی و توجه به نخبه های دانشگاهی، تن ابرقدرتها جهان را به لرزه در آورده است و اکنون راه بیرون رفت از این تحریمات مذاکره نیست بلکه فراهم سازی بسترهای توسعه در بخش های مختلف است.

,

حسن زاده اضافه کرد: سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای اولین بار کلید واژه اقتصاد مقاومتی را در سخنرانی شان بکار بردند و حکایت از آن دارد که برای مقابله با تحریم ها باید نگاه ها به داخل صورت گیرد و اتکا به بیرون از مرزها نکرده و به ظرفیت های داخلی توجه کنیم.

,

این فعال سیاسی افزود: مسئولین کشوری باید توجه داشته باشند که سالها اتحادیه اروپا و دولت آمریکا تحریم های ظالمانه ای را علیه ایران در نظر گرفته است و روز به روز فشارهای مغرضانه خود را علیه مردم ایران بیشتر میکند، این کشورهای ظالم به دنبال فروپاشی داخلی هستند.

,

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت نمی توان چنین ادعایی کرد که دروازه های کشور را به روی واردات و صادرات بست زیرا لازمه هر کشور توسعه یافته؛ مراودات اقتصادی با کشورهای دوست است ولی این دلیل نمیشود که ما از ظرفیت های داخلی خودمان غافل باشیم و به انها توجه نداشته باشیم، سران سه قوا در جهت برون رفت از این تحریمات می توانند با استفاده از نیروی انسانی نخبه، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه