اخبار داغ

باه هدف بزرگداشت سردار شهید "حاج قاسمی سلیمانی"؛

جشنواره کشوری "علمدار" در کرمان برگزار می‌شود

جشنواره کشوری "علمدار" در کرمان برگزار می‌شود
احمد اسکندری نسب گفت: جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت این شهید والا مقام در کرمان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» در کرمان برگزار می شود گفت: صیانت از میراث گرانبهای شهدای والا مقام ، گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت،  ارج نهادن به اخلاص، عشق و وفاداری سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم در مدارس استان را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد : تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اطوره ملی و انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی « پرورش یافته مکت امام (ره) و مقاومت ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه به ویژه مدارس است.

,

اسکندری نسب با اشاره به اینکه «حاج قاسم» سردار مقاومت و ایستادگی، مردانگی، شرف و عزت بود، تصریح کرد: سردار اسطوره خستگی ناپذیری بود که برای ایرانیان و مسلمانان مایه فخر و مباهات بود، رزمنده دلاور و فرمانده شجاعی بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:  «حاج قاسم» روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد را در کشورهای منطقه گسترش داده داد و بر تروج مکت شهید سلیمانی در مدارس تاکید کرد.

,

اسکندری نسب توضیح داد: جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور  همزمان با سالروز شهادت این شهید والا مقام در کرمان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه