اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

توزیع بیش از ۹ هزار کارت خرید اعتباری توسط آموزش و پرورش در گام دوم کمک مومنانه

توزیع بیش از ۹ هزار کارت خرید اعتباری توسط آموزش و پرورش در گام دوم کمک مومنانه
صدیقه مرادی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در گام دوم کمک مومنانه ۹ هزار و ۲۲۵ کارت خرید اعتباری بین دانش آموزان نیازمند با همکاری بسیج دانش آموزی و کمیته امداد استان توزیع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صدیقه مرادی با اشاره به تشکیل ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آموزش و پرورش استان با حضور نمایندگانی از کمیته امداد و بسیج دانش آموزی در راستای کمک به دانش آموزان آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: جمع آوری کمک های مومنانه در مدارس استان از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح چهار میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۱۵۶ هزار ریال در مدارس و ادارات شهرستان ها و مناطق استان جمع آوری شد.

,

مرادی افزود: با رایزنی های انجام شده، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز مبلغی به اندازه مبلغ جمع آوری شده در مدارس استان جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت کمک کرد.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در همین راستا نه هزار و ۲۲۵  کارت خرید اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی جمعا به مبلغ ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع شد.

,

وی اظهار کرد: همچنین دو هزار کیلو برنج بین دانش آموزان نیازمند توسط بسیج دانش آموزی استان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه