اخبار داغ

تصمیم‌گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران/ تعطیلی‌ها زیان‌ده شده‌اند

تصمیم‌گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران/ تعطیلی‌ها زیان‌ده شده‌اند
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با اشاره به اینکه جلسه سازمان لیگ کشور فردا برگزار می شود، گفت: در خصوص نحوه و زمان برگزاری لیگ تصمیم قطعی را خواهیم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمهدی نصیرزاده ظهر امروز در حاشیه عقد قرارداد اعضای تیم‌های خوزستانی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی با بیان اینکه نمی‌توانم زمان آغاز رقابت‌ها را اعلام کنم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات در کشور آمریکا و بازگشایی کشتی در کشور آلمان ما هم به برگزاری لیگ بسیار امیدوار هستیم چرا که ادامه تعطیلی‌ها لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به کشتی کشور خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، گفت: در مورد اینکه مسابقات به صورت مجتمع یا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، فردا تصمیم‌گیری می‌شود و ما علاقه‌مند هستیم که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما اگر کرونا این اجازه را به ما ندهد، مسابقات را به صورت متمرکز برگزار می‌کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور نیز همچون سال گذشته سه تیم از خوزستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
,
 
,
نصیرزاده با بیان اینکه تیم‌های فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و احتشام گستر اهواز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اعلام آمادگی کردند، گفت: می‌توانم بگویم که رقابت سختی بین خوزستان، صبای نور کردستان و ایران مال وجود خواهد داشت و پیش‌بینی قهرمان مسابقات بسیار سخت خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با اشاره به اینکه جلسه سازمان لیگ کشور فردا برگزار می‌شود، افزود: در خصوص نحوه و زمان برگزاری لیگ تصمیم قطعی را خواهیم گرفت و با توجه به پروتکل‌های اعلام شده مانند حضور نداشتن تماشاگران در سالن، انجام مسابقات در فضای باز، تب‌سنجی، غربالگری و قرنطینه امیدواریم بتوانیم لیگ امسال را برگزار کنیم.
,
در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم‌های بازار برزگ ایران و سینا صنعت ایذه مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه