اخبار داغ

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

گروگانگیری در نانوایی خیابان دربند/ سارق مسلح دستگیر شد

گروگانگیری در نانوایی خیابان دربند/ سارق مسلح دستگیر شد
پلیس تهران از دستگیری سارقی خبر داد که برای فرار از دست پلیس، نانوا و شاگردش را به گروگان گرفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جوانی خبر داد که برای فرار از دست مأموران پس از ورود به یک نانوایی اقدام به گروگانگیری کرده بود.

سرهنگ محمد کاووسی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در این باره اظهار داشت: چندی پیش واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده خیابان دربند مشغول گشت‌زنی بودند که دو نفر به واحدگشت مراجعه کرده و می‌گویند که یک مرد جوان مشغول کردن کلاف در یک خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ بوده که به او نزدیک شدیم و او هم پا به فرار گذاشت.

وی افزود: طبق اظهارات شاهدان، سارق به طرف بالای خیابان متواری شده و با همین اطلاعات بود که مأموران گشت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ کاووسی تصریح کرد:در جریان تحقیقات تکمیلی مأموران متوجه یک باب مغازه نانوایی ۱۰۰ متر بالاتر از محل سرقت شدند که کرکره‌اش به صورت نیمه باز بود.

سرهنگ کاووسی اضافه کرد: مأموران با نزدیک شدن به مغازه موردنظر متوجه صدای داد و فریادی می شوند که از داخل مغازه به گوش می رسید. بلافاصله مأموران از خودرو پیاده شدند که در جریان بررسی مشخص شد سارق فراری داخل مغازه نانوایی است و سعی دارد با چاقوی بزرگی که در دست دارد شاطر و شاگرد نانوا را ساکت نگه دارد تا پلیس از محل دور شود.

وی افزود: مأموران با دیدن این صحنه اقدامات اولیه جهت آرام کردن سارق مسلح را انجام دادند اما متهم که با دیدن سرعت عمل پلیس شوکه شده بود، تهدید کرد اگر پلیس اقدامی انجام دهد به نانوا و شاگردش آسیب وارد می‌کند.

سرکلانتر هفتم ادامه داد: سارق مسلح وقتی فرصت را مناسب دید اقدام به فرار کرد اما مأموران گشت پلیس در اقدامی سریع و با استفاده از فنون دفاع شخصی متهم را خلع سلاح کردند؛ البته درجریان این درگیری سارق چند ضربه با مشت به شیشه های مغازه زد و شیشه های مغازه را شکست.

سرهنگ کاووسی با بیان اینکه در جریان این درگیری هم سارق و هم یکی از مأموران مجروح می‌شوند، اضافه کرد: پس از دستگیری، سارق مسلح با هماهنگی با عوامل اورژانس به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در ادامه و در بررسی های تکمیلی مأموران اقدام به بازرسی کوله پشتی متهم می‌کنند و در جریان این بازرسی‌ها دو دستگاه تلفن همراه غیر از موبایل خود متهم را کشف کردند؛ همچنین 4 پنل ضبط و یک جفت باند داخل میز نیز داخل کوله پشتی بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم به کلانتری 122 دربند منتقل و در  بازجویی به سرقت از چهار دستگاه خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کاووسی خاطرنشان کرد: در همان بررسی های اولیه مشخص شد که برخی از مالباختگان هنوز متوجه سرقت گوشی های تلفن همراهشان نشده اند و زمانی درجریان قرار گرفتند که پلیس با آشنایان و بستگان آنها تماس گرفت و آنها در جریان ماجرای سرقت قرار داد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه