اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد

کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد
قاسم پور با بیان اینکه با بیان اینکه کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد و شرایط مطلوبی ندارد، گفت: شهرداری، شورای اسلامی، اتاق اصناف و شبکه دامپزشکی باید نشستی در جهت حل مشکل کشتارگاه برگزار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در سالن شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: خلیل آباد در مرحله اول شیوع کرونا جزو شهرستان های پیشرو استان در کمک ها، حرکت ها و پویش های مردمی در کنار نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بسیج، دهیار، شورا، بازاری، اصناف، کشاورزی، دامدار و روحانی در کنار هم ایستادند و یک کار بزرگ انجام دادند و هر کدام نیز یک کاری را انجام می دادند، خاطرنشان کرد: این همبستگی باید در محرم باشد و به عنوان یک شهرستان پیشرو یک اقدام نو انجام دهد تا سلامت مردم حفظ شود.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه از ظرفیت رسانه و فضای مجازی باید استفاده شود تا مردم ترغیب بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، تصریح کرد: در بخش نظارتی باید ورود بیشتری داشته باشیم و گشت های مشترک افزایش پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر پیام‌های بهداشتی و وضعیت شهرستان به روز برای مردم تبیین شود مطمئناً تفسیرهای متفاوت از برگزاری برخی از مراسمات و بازارها انجام نمی شود، اذعان کرد: هیچ گونه مشکلی در تولید و تامین ماسک در سطح شهرستان وجود ندارد و بیش از 7 کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان فعال است.

,

قاسم پور همچنین در ادامه عنوان کرد: کمیته‌های روستایی متشکل از بسیج، دهیار، روحانی، بهورز و شورای اسلامی در همه روستاها باید تشکیل شود.

,

وی با اشاره به مشکلات کشتارگاه شهر خلیل آباد، تشریح کرد: مصوبات نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان لازم اجرا است و حتی خود نشست ضمانت اجرای جلسه است و معنا ندارد که مصوبات اجرایی نشود.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه کشتارگاه دام خلیل آباد به هیچ وجه شرایط کشتار ندارد و شرایط مطلوبی ندارد، تاکید کرد: شبکه دامپزشکی تکلیف دارد که وضعیت کشتارگاه دام خلیل آباد را حل کند و اگر مشکلی وجود دارد به مقام قضایی ارجاع داده شود.

,

وی با تاکید بر اینکه شهرداری، شورای اسلامی، اتاق اصناف و شبکه دامپزشکی باید نشستی در جهت حل مشکل کشتارگاه برگزار کنند، بیان کرد: دادستان شهرستان هم در این بحث کمک خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه