اخبار داغ

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور/ ۴۶گروه جهادی در ایوان فعالیت می کنند

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور/ ۴۶گروه جهادی در ایوان فعالیت می کنند
گروه های جهادی نقش مهمی در آبادانی و ساخت و سازها و خدمت رسانی دارند اگر تلاش ها و خدمات گروه های جهادی نباشد جبهه های حق و مقاومت آسیب های را متوجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

,

 زوز گذشته جمعی ازجهادگران شهرستان ایوان با حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان دیدار کردند.

,

نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور ارزنده است

, نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور ارزنده است, نقش گروه‌های جهادی در عمران و آبادانی کشور ارزنده است,

دراین دیدارحجت الاسلام "علی حیدری"، امام جمعه ایوان  با تبریک اعیاد غدیر خم دهه امامت و ولایت و همچنین عید سعید قربان گفت: رهبر انقلاب فرموده است: زبان و قلم ما از زحمات شما گروه های جهادی ناتوان است، هرکاری که انسان در  نقطه تاریک عالم انسان انجام دهد اما برای خدا باشد اثر خود را خواهد گذاشت.

,

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی فعالیت های گروه های جهادی بیان کرد: باید کارهای جهادی که در دورترین نقاط تلا ش و فعالیت می کنند بیان شود یعنی نعمت های الهی باید تشریح شود.

,

 

,

وی گفت:فعالیت های ارزشمندی از نگاه اسلام و انقلاب و رهبر انقلاب گروهای جاهدی دارند، زیرا در یک نظام ولایی زندگی می کنیم و جبهه های مختلف جهادی و فرهنگی در حال تلاش هستند و در مقابل شما قرار دارند.

,

با بیان اینکه گروه های جهادی نقش مهمی در آبادانی و ساخت و سازها و خدمت رسانی دارند گفت: اگر تلاش ها و خدمات  گروه های جهادی نباشد جبهه های حق و مقاومت آسیب های را متوجه خواهد شد.

,

فعالیت 46گروه جهادی در ایوان

, فعالیت 46گروه جهادی در ایوان, فعالیت 46گروه جهادی در ایوان,

در ادامه سرهنگ عارف یاسمی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:در شهرستان ایوان ۴۶گروه جهادی فعالیت می کنند.

,

سرهنگ یاسمی  ادامه داد:خوشبختانه گروه های جهادی شهرستان تاکنون بخوبی توانسته اند دربرهه های زمانی مختلف حضوری فعال داشته باشند.

,

وی بیان کرد:  گروه های جهادی در بحث آموزش مقوله های فرهنگی و عمرانی ورود کردند همچنین طی چند ماه گذشته طی نوبتهای مختلف اقدام به ضدعفونی سطح شهر و روستاهای شهرستان نموده اند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه