اخبار داغ

فرماندار بهمئی خبر داد

کنترل شیوع ویروس کرونا در شهرستان بهمئی

کنترل شیوع ویروس کرونا در شهرستان بهمئی
فرماندار شهرستان بهمئی از کنترل شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت :مردم و مسئولان موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ظهر امروز نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان بهمئی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و در مان شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار بهمئی در این نشست با تاکید بر لزوم عمل به پروتکل های بهداشت و سلامت اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان،از مسئولان خواست در اجرای این پروتکل ها پیشتاز باشند.

,

, ,

حکمت اله سنایی تصریح کرد:در صورتی که مسئولان ادارات ما خود به دستورالعمل ها پایبند باشند،مردم هم با تبعیت از آنها همراهی می کنند.

,

وی افزود:ما تاکنون نشست های متعددی در راستای مبارزه با کرونا در شهرستان برگزار کردیم،واقعیت این است که وضعیت شهرستان ما در این راستا مطلوب نیست  و به نوعی می توان گفت بیماری در شهرستان تحت کنترل ماست.

,

فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد:مسئولان ما سعی کنند از ماسک استفاده کنند،در مراسمات عزا و شادی حضور نداشته باشند.

,

, ,

سنایی گفت: در یک ماه اخیر نزدیک به 6 مراجعه مردمی داشتم که برای برگزاری مراسمات عروسی و عزا اجازه می خواستند اما بنده به دلیل شرایط متاثر از کرونا به آنها اجازه برگزاری مراسم ندادم ؛مردم خوب همراهی می کنند،مراسمات ختم به خصوص به نسبت گذشته کم رنگ تر و خلوت تر شده است که این همراهی جای تقدیر و تشکر دارد.

,

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی،گفت:ممکن است یک ماسک زدن به ظاهر ساده بتواند برای مدتی زنجیره انتقال کرونا را قطع کند، هم مردم و هم مسئولان وظیفه دارند در راستای حفظ سلامت جامعه به این دستورات عمل کنند.

,

فرماندار بهمئی در پایان گفت:در ماه اخیر دو بازرسی از سطح ادارات شهرستان داشتم که خوشبختانه ادارات ما به خوبی بحث فاصله گذاری هوشمند و سایر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه