اخبار داغ

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

تنها راه نجات کشور، وحدت و اطاعت از رهبری است

تنها راه نجات کشور، وحدت و اطاعت از رهبری است
حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک، گفت: ملت ایران با تهدیدها،تحریم ها و فشارها از پای در نمی آیند و اکنون تنها راه نجات کشور وحدت بین مردم و اطاعت از رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه سوم نبوت نداجا در با بیان این که پیروی و تبعیت از ولایت فقیه به صورت زبانی کافی نیست، گفت: در اطاعت از دستورات رهبری و اجرای آن به دنبال سلیقه و سیاست شخصی نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه ریشه بیشتر مشکلات کنونی کشور عدم اطاعت از ولایت و رهبری در بعضی از زمینه‌ها است، گفت: چون در مسائل دفاعی و نظامی گوش به فرمان رهبری بودیم با وجود تمام تحریم‌ها در این زمینه جزء قدرت‌های نظامی هستیم اما متاسفانه در دیگر مسائل گوش به رهنمودهای رهبری نداده‌ایم و امروز دچار مشکلات شده‌ایم.
 
وی در ادامه  ضمن بیان  فضیلت های شامخ شهدا و مقام والای انسان خاطر نشان کرد: اگر انسان خدایی بشود می‌فهمد که تمام عالم در وجود خداوند جمع شده است و در نهایت مسیر و راه زندگی اش، راه شهدا و ائمه اطهار می شود.
 
رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به آیه شریفه 68 سوره مائده أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاکُمْ عَبَثًا وَأَنَّکُمْ إِلَیْنَا لَا تُرْجَعُونَ ، گفت: تصور کسانی که خدا را قبول ندارند این است که جهان خلاصه شده در همین چند روزه ی دنیاست  که زندگی می کنیم و بعد مرگ هم همه چیز تمام می شود.اما بدانید خدا انسان را برای رسیدن به کمال خلق کرده است و برای این مسیر هم برنامه و راهنمایانی برایش قرار داده و انتهای این مسیر  رسیدن به الله است که فیض عظیم و کمال حقیقی است .
,
,
,
,
,

حجت الاسلام والمسلمین محمد مظفری نژاد با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: کمال انسان در پنج مورد می باشد اگر به این موارد عمل کنیم به کمالی که خداوند مقرر کرده دست پیدا می‌کنیم.
,
,

وی با بیان اینکه با شفقت و مهربانی خود همانند خورشید باشیم، افزود:  همانطور که خورشید نورش را به همه جا یکسان می‌تابد، انسان  نیز نباید انسان ها  برایش فرق داشته باشند و بایستی همه در برابرش مساوی باشند.
حجت الاسلام والمسلمین دومین مورد را تواضع و فروتنی عنوان کرد و تصریح کرد: در تواضع و فروتنی مثل زمین باشید زیرا با وجود اینکه همه بر روی زمین پا می گذارند،اعتراضی ندارد ، پس در دنیا مۼرور مباش که دنیا ارزش ندارد.
وی در مورد سوم  افزود: در راز نگه داشتن مثل شب باش شب وقتی فرا می رسد دیگر هیچ چیز در آن دیده نمی‌شود.
,
,
,
,

وی چهارمین مورد را بخشش عنوان کرد و گفت: در بخشش همانند آب جاری باش. آب جاری وقتی روان است هرچه ناپاکی است را پاک می کند و انسان باید در زندگی خود سخاوتمند و بخشنده باشد.
,
,

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش پنجمین مورد را  تسلیم در برابر اراده خدواند دانست و گفت: کسانی که به درجه رفیع شهادت نائل می گردند مرگ با افتخار را برای خود انتخاب کرده اند و توانستند به این  جایگاه بالا و والا برسند.
,
,

او در ادامه با اشاره به حادثه ناو کنارک، اظهار کرد: شهدای والامقام ناوچه کنارک پاک خدمت کردند و به آرزوی قلبی خود که قرب الهی بود رسیدند و هنگامی که  ما بعد از حادثه ناو کنارک که به دیدار خانواده معظم شهدا رفتیم به  صحبت های خانواده آنها گوش می دادیم متوجه شدیم که چه مرواریدهایی در نیروی دریایی بودند و هستند. اینها باعث افتخار ایران هستند و ما باید قدردان آنها باشیم که اگر ما قدردان باشیم خداوند متعال نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ثبات و  مقتدر نگه می دارد.
,
,

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری نژاد افزود: شهدا با حرکت در مسیر نورانی شهادت که در قرآن کریم بار‌ها بر آن تاکید شده طلایه‌داران مجموعه مخلص و فدائیان رهبر معظم انقلاب در مسیر با عظمت نظام اسلامی که تمدن سازی را به دنبال خواهد داشت، هستند.
,
,

وی افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
 
 رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با توجه به در پیش بودن عید غدیر خم ، ضمن تبریک پیشاپیش این عید بزرگ گفت:  متاسفانه تنها  چیزی که در جامعه اسلامی ما  غریب واقع شده است مسئله ولایت است، که بی شک مهمترین هدف و پیام روز غدیر خم همان ولایت فقیه است که همه ی ما موظفیم گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ ای(مدظله العالی) باشیم.
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه