اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

وضعیت کرونا در مشهد همچنان قرمز است/ سفر به خراسان رضوی ممنوع

وضعیت کرونا در مشهد همچنان قرمز است/ سفر به خراسان رضوی ممنوع
رحیمی گفت: وضعیت کرونا در خراسان رضوی و مشهد قرمز است از این رو از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به مشهد و خراسان رضوی جدا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رحیمی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: بر اساس بررسی کد ملی و محل سکونت افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، غریب به 20 درصد افرادی که در تخت‌های بیمارستانی ما بستری هستند، دارای کد ملی غیر بومی خراسان رضوی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این امر نشان دهنده این است که افرادی از سایر نقاط کشور به هر دلیلی به مشهد و خراسان رضوی سفر کرده‌اند یا پیش از سفر به مشهد به کرونا مبتلا بودند یا با سفر به این شهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش ما بستری شده‌اند.

,

رحیمی با تأکید بر اینکه وضعیت خراسان رضوی و مشهد قرمز است گفت: از این رو از تمام هم‌وطنان عزیز درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری به مشهد و خراسان رضوی جدا خودداری کنند از طرف دیگر برخی از هم‌وطنان ما در مشهد به دلیل کرونا فوت می‌کنند و اجساد این‌ها را بر اساس دستورالعمل‌هایی که وزارت بهداشت دارد و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آن‌ها را رعایت می‌کند، به مبدأ و محل سکونت آن‌ها بازگردانده می‌شود.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان شد: از تمام مردم فهیم درخواست داریم تنها زمانی به مشهد و خراسان رضوی سفر کنند که این شهر و استان دارای وضعیت مساعدی از لحاظ کرونا و جهت پذیرایی و استقبال از آن‌ها داشته باشد که این زمان متعاقباً اعلام می‌شود.

,

وی با تأکید بر اینکه طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، سفرهای غیرضروری احتمال درگیر شدن و آلوده شدن افراد را به ویروس کرونا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد، گفت: مردم باید پیش از آغاز سفر به این نکات توجه کنند و زندگی خانواده‌شان و دیگر افراد را به خطر نیندازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه