اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد:

لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات کولبران/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است

لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات کولبران/ تردد در مناطق ممنوعه خط قرمز پلیس است
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات کولبران تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار حسین اشتری در نشست تعاملی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و فرمانده انتظامی کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات آنها در اجرای فعالیت‌های خود، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقا نظم و امنیت در استان کرمانشاه می‌شود.

وی همچنین خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: صحبت‌های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما نمایندگان به تنگناها، آسیب‌ها و چالش‌ها در اجرای مأموریت‌های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه بایستی جایگاه سازمانی این استان در حوزه‌های مرزی و انتظامی ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاء های قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه‌ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده مانند بازارچه‌های مرزی و … فعالیت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و بایستی با افراد متخلف برخورد شود.

وی در ادامه و با تاکید بر مسئول سازی دستگاه‌ها در راه اندازی پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها، افزود: ۶۶ نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد و نیاز است راه‌های ارتباطی این استان، استانداردسازی شود که با فراهم شدن زیرساخت‌ها و فرهنگ سازی ان شاء الله شاهد کاهش تصادفات رانندگی شویم.

در این جلسه نمایندگان استان کرمانشاه نیز ضمن تشریح نیازمندی‌های انتظامی استان کرمانشاه، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه