اخبار داغ

فعال سیاسی بویراحمد و دنا:

صاحب خانه ها مراعات حال مستاجران را کنند/نظارت بر مشاورین املاک در قیمت ها تاثیر گذار است

صاحب خانه ها مراعات حال مستاجران را کنند/نظارت بر مشاورین املاک در قیمت ها تاثیر گذار است
نادر منتظریان با اشاره به اینکه صاحب خانه ها به حکم ارزش های دینی مراعات حال مستاجران راکنند گفت : نظارت بر مشاورین املاک در قیمت ها تاثیر گذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نادر منتظریان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت مسکن، اجاره بهاء و همچنین طرح مسکن مهر گفت: مسکن مهر یکی از طرح ها در دولت های نهم و دهم بود که برای قشر مستضعف طراحی و دنبال شد، این طرح  کمک خوبی به کسانی  بود که اجاره نشین بودند و آنها را صاحب ملک  کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 منتظریان با اشاره به روند کند مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: مسکن مهر بعد از دولت نهم و دهم  به تعطیلی کشیده و همچنین به سختی دنبال شد، در همین رابطه به نظر می رسید وزیر مسکن اعتقادی چندانی به مسکن مهر نداشت و در بحث مسکن وقفه ایجاد شد و سبب ایجاد مشکلاتی گردید.

,

 

,

وی در خصوص وظایف دولت برای ادامه طرح مسکن مهر بیان داشت: مسکن و زمین یکی از موضوعاتی است که در کشور وجود دارد، از طرفی در شرایط فعلی افزایش جمعیت و گسترش خانواده ها و همچنین نیاز زوج های جوان متقاضی مسکن، باید  دولت و مسوولان در این حوزه برنامه ریزی داشته و مرتب متناسب با نیازمندی ها،  تعداد مسکن ها افزایش پیدا کرده تا شاهد مشکلات امروزی در حوزه مسکن نباشیم.

,

 

,

معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت انصاف مالکان در خصوص مستاجران گفت: در شرایط حاضر همه  کسانی که صاحب ملک وسرمایه هستند می توانند با انصاف و مروت به کسانی که مستاجر هستند کمک کنند،  از طرفی  میزانی که هر ساله بر اجاره خانه ها افزوده می شود ممکن است مستاجران را دچار رنج و مشقت کند، بنابراین به حکم ارزش های دینی و انسانی سعی در مراعات حال آنها را داشته باشیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: نظارت ها در همه مجموعه ها تاثیر گذار است، اما در حوزه مسکن یعنی  اجاره دهنده و اجاره گیرنده معمولا بحث عرضه و تقاضا وجود دارد بنابراین باید تلاش کرد همسانی در این حوزه به وجود آید زیرا  اگر همیشه  با نگاه نظارتی به این حوزه  نگاه کنیم احتمال موفقیت کمتر است بنابراین همکاری و همراهی مردم و صاحبان ملک بیشتر مد نظر است.

,

 

,

منتظریان افزود: در شرایطی که انصاف صورت نگیرد و مشکلاتی ایجاد شود نظارت بر مشاورین املاک در سطح استان تاثیر گذار است، اما همراهی مردم و صاحبان املاک بدون از اینکه برخوردی باشد و همچنین فرهنگسازی و توجه به مقوله های دینی می تواند اثر گذار واقع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه