اخبار داغ

دریادار حسین خانزادی:

برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرت های بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل کرده است

برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرت های بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل کرده است
فرمانده‌نیروی‌دریایی ارتش با حضور در منزل مهناوییکم شهید آرش پاکدل از شهدای حادثه شناور کنارک، ضمن دلجویی، با خانواده آن شهید والا مقام دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی نیرو ی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی و حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد صبح امروز با حضور در شهرستان کنارک بهمراه فرماندار و امام جمعه این شهرستان  با خانواده مهناوییکم شهید آرش پاکدل دیدار و  گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دریادار خانزادی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.
,
وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.
,
فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم و هدف از حضور امروز در جمع خانواده این شهید ابراز همدردی و در کنار آن‌ها بودن است. 
,
دریادار خانزادی ادامه داد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی، فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم که ما همه این خصوصیات را در شهید آرش پاکدل مشاهده کردیم.
,
دریادار خانزادی گفت: انچه که طی یک ماه گذشته در ملاقات و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا حادثه شناور کنارک آموختم همین عزت و از خودگذشتگی بود که نه فقط در گفتار، بلکه در کردار آن عزیزان مشاهده شد که  برای خود بنده آموزنده بود.
,
فرمانده نیرو ی دریایی ارتش با بیان خاطره‌ایی از خانواده شهید کاظمی از شهدای حادثه کنارک ، گفت: آن شهید والامقام در  شب قبل شهادتش ،به خانواده خود گفته است که  من برای سردار سلیمانی توفیق شهادت نداشتم و ان شاالله در نیروی دریایی ارتش شهید می شوم. مرور این خاطرات برای همه‌ی ما یک درس بزرگی است
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه