اخبار داغ

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

افزایش قیمت شیر در زنجان خودسرانه و غیرقانونی است

افزایش قیمت شیر در زنجان خودسرانه و غیرقانونی است
استجلو نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در مورد افزایش قیمت شیر و لبنیات در استان زنجان گفت: افزایش قیمت شیر در استان زنجان خودسرانه بوده وخارج از مصوب قانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا استجلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت شیر در زنجان اظهار کرد: مصوبه‌ای در مورد افزایش قیمت شیر در زنجان ابلاغ نشده و افزایش قیمت خارج از مصوبه بوده و غیرقانونی و خودسرانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه باید جلوی افزایش قیمت شیر در زنجان گرفته شود تصریح کرد: افزایش قیمت به دلیل کمبود نهاده‌ها اتفاق افتاده ولی این افزایش قیمت‌ها به صورت خودسرانه و غیرقانونی بوده و مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت اعلام نشده است.

,

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با تاکید براینکه در مجموع قیمت شیر در بازار زنجان غیرقانونی است افزود: قیمت‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد غیرکارشناسی بوده و روند قانونی را طی نکرده است.

,

وی در مورد تداوم این وضعیت عنوان کرد: این وضعیت باعث می‌شود قیمت واقعی در بازار معلوم نباشد و افراد فرصت طلب از وضعیت بوجود آمده سوء استفاده می‌کنند.

,

استجلو با اشاره به اینکه مسئولین و متولیان کنترل بازار باید پاسخگو باشند خاطر نشان کرد: مردم زنجان نیز مطالبه‌گر نیستند و کسی نسبت به افزایش قیمت‌ها معترض نیست.

,

وی ابراز کرد: کسی نسبت به افزایش قیمت شیر در زنجان اعتراضی ندارد و تا زمانی که مردم ما مطالبه‌گر نباشد این افزایش قیمت‌های خود سرانه خواهد بود.

,

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان تاکید کرد: مردم زنجان می‌توانند عضو انجمن شده و گروه‌های مطالبه‌گر را تشکیل دهند ولی متاسفانه مردم نسبت به قیمت‌ها بی تفاوت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه