اخبار داغ

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان زنجان:

رونق ساخت و ساز تنها راه کنترل قیمت‌ مسکن است

رونق ساخت و ساز تنها راه کنترل قیمت‌ مسکن است
طاهری رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت مصالح و تاثیر آن بر بالا رفتن قیمت مسکن در زنجان گفت: قیمت مصالح ۳۰۰ درصد افزایش یافته و این موضوع منجر به بالا رفتن قیمت مسکن شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش دوباره قیمت مسکن در زنجان اظهار کرد: ساخت و ساز مسکن کاهش یافته و این عامل منجر به رکود و افزایش غیرمتعارف قیمت مسکن در زنجان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: قیمت مصالح در استان زنجان افزایش یافت و این افزایش قیمت هم از جمله عواملی است که منجر به افزایش قیمت‌ها شده است.

,

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر بازار مسکن در رکود کامل است افزود: معاملات مسکن در زنجان کمتر اتفاق می‌افتد و بیشتر فعالان مسکن یه سمت بازار سرمایه رفتند.

,

وی با تاکید بر اینکه افزایش ۳۰۰ درصدی مصالح نیز عامل مهمی در افزایش قیمت مسکن شده است عنوان کرد: اخیرا با بالا رفتن قیمت مصالح قیمت مسکن نیز افزایش یافت.

,

طاهری خاطر نشان کرد: قیمت مصالح بیش از اندازه افزایش یافته و این افزایش قیمت منجر به افزایش ساخت و سازهای شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: تنها راه کنترل مسکن رونق ساخت و ساز است اگر ساخت و ساز نباشد همچنان شاهد افزایش قیمت و رکود بازار مسکن خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه