اخبار داغ

بازدید علی ‌نژاد از فدراسیون‌های کاراته و دوومیدانی

بازدید علی ‌نژاد از فدراسیون‌های کاراته و دوومیدانی
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های کاراته و دوومیدانی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد، عصر امروز با حضور در مجموعه ورزشی شهید کشوری از فدراسیون کاراته و فدراسیون دوومیدانی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معاون وزیر ورزش و جوانان طی این بازدید با مسئولین این دو فدراسیون نیز دیدار و گفتگو کرد. در این بازدید خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز علی نژاد را همراهی کرد.
,
 
,
علی نژاد ضمن بازدید از فدراسیون کاراته گفتگویی را با سیدحسن طباطبایی، رییس فدراسیون و محسن خمارلو دبیر فدراسیون داشت.
,
 
,
وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کرونا برای جهان پیش آورده و گریبانگیر ورزش نیز شده باید برنامه ای داشته باشیم تا نخبه های ورزشی را از دست ندهیم و آنها را به خوبی حفظ کنیم.
,
 
,
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزشکاران المپیکی ما باید حفظ شوند و نباید این فاصله ای که کرونا در مسابقات و تمرینات ایجاد کرده باعث شود ورزشکاران را از دست بدهیم. آموزش‌های وبیناری باید به صورت مداوم در فدراسیون باشد تا ورزشکاران بتوانند معلومات خود را حفظ کنند و بتوانند آمادگی لازم را داشته باشند.
,
 
,
وی افزود: هنوز زمان اتمام کرونا مشخص نیست و باید فدراسیون‌ها برای ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان برنامه داشته باشند.
,
 
,
علی نژاد عملکرد فدراسیون کاراته را در سال ۹۸ مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: طبق تصمیم جدید معاونت قهرمانی وزارت ورزش برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به فدراسیون‌ها ارائه دهیم پرداخت بودجه به آنها براساس عملکردشان خواهد بود و هر فدراسیونی امتیاز بیشتری کسب کند دریافتی بیشتری نیز خواهد داشت.
,
 
,
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بازدید فدراسیون دوومیدانی رفت و گفتگویی را با مسئولین فدراسیون داشت.
,
 
,
علی نژاد در این دیدار گفت: دوومیدانی یک رشته بسیار گسترده و وسیع است که هر ماده آن نیاز به افراد با تخصص و کارایی بالا دارد. این رشته به عنوان یک رشته مادر به رسیدگی نیاز دارد و باید منافع این رشته و ورزشکاران‌اش تامین شود.
,
 
,
وی در ادامه افزود: وضعیت دوومیدانی در چند سال گذشته چندان رضایت بخش نبوده است و با توجه به استعدادهای خوبی که در این رشته داریم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. ما ورزشکاران بسیار خوبی در رشته‌های پرتاب، دوی استقامت و دوی سرعت داریم که بارها توانایی خودشان را نشان دادند.
,
 
,
معاون وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات سرپرست فدراسیون اظهار داشت: آقای مبینی در این چند ماهی که در فدراسیون حضور دارند بانی اتفاقات مثبتی شده‌اند. امیدوارم این مسیری که در دوومیدانی آغاز شده تا زمان انتخابات ادامه داشته باشد و بعد از آن نیز شاهد رشد دوباره این رشته باشیم.
,
 
,
در این دیدار سید عسگر میرطالبی مشاور، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان، جعفر محمدپور سرپرست دبیری و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی نیز حضور داشتند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه