اخبار داغ

در نشست مسئولان سازمان لیگ کشتی با فرماندار اهواز مطرح شد؛

نصیرزاده: حضور کشتی گیران خوزستانی در ترکیب نمایندگان این استان اتفاق خوبی است

نصیرزاده: حضور کشتی گیران خوزستانی در ترکیب نمایندگان این استان اتفاق خوبی است
نشست رییس سازمان لیگ کشتی با فرماندار اهواز در رابطه با حضور 3 تیم از استان خوزستان در لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در حالی که مسئولان سازمان لیگ کشتی برای ثبت قرارداد اعضای 3 تیم خوزستانی حاضر در لیگ بیستم راهی اهواز شده بودند، ظهر امروز نشستی با حضور دکتر جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، محمدرضا محمدپور تبریزی دبیر سازمان لیگ کشتی، مجید قائدی مدیرفنی تیم فولاد اکسین خوزستان و مسئولان هیات کشتی خوزستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رییس سازمان لیگ کشتی در این نشست خطاب به فرماندار اهواز گفت: خوزستان مهد کشتی فرنگی کشور است و کشتی هم ورزش اول استان خوزستان به حساب می آید. این استان تاکنون قهرمانان جهان و المپیکی زیادی را در رشته کشتی معرفی کرده و امسال هم با سه تیم در لیگ برتر شرکت خواهد کرد. اقدام شایسته ای که برای لیگ بیستم صورت است، این است که بخش قابل توجهی از کشتی گیران خوزستانی در ترکیب تیم های احتشام گستر، فولاد اکسین و آریوبرزن بهبهان به روی تشک خواهند رفت. با حضور سه تیم مدعی از خوزستان رقابتی کاملا جدی را در لیگ بیستم شاهد خواهیم بود. از شما می خواهم کمک کنید تا عوامل انگیزشی برای این تیم ها ایجاد کنید تا حامیان مالی از حضور در لیگ کشتی دلسرد نشوند. 
,
 
,
در ادامه فرماندار اهواز هم گفت: وظیفه خود می دانیم که از ورزش اول کشور و استان خوزستان حمایت کنیم. هر کاری لازم باشد برای حمایت از نمایندگان خوزستان در لیگ برتر انجام خواهیم داد. 
,
 
,
بعد از این هم نشستی با حضور مسئولان سازمان لیگ کشتی و مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد. مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این نشست از عوامل سازمان لیگ به خاطر حضور در خوزستان در جهت ثبت قرارداد 3 تیم خوزستانی لیگ برتر تقدیر و تشکر کردند چون اعتقاد داشتند این اقدام مانع از سفر حدود 100 نفر از اعضای این تیم ها به تهران شده و به جز صرفه جویی در هزینه ها، باعث رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی شده است. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه