اخبار داغ

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در ۵۰ روستای اراک

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در ۵۰ روستای اراک
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اراک گفت: در سال جهش تولید طرح بسیج همگام با کشاورز در بیش از ۵۰ روستای شهرستان اراک در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد کمانکش مدیر کانون بسیج مهندسین اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ با بیان اینکه اهداف مهم بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در سال جهش تولید در قالب نهضت سراسری جهش تولید در سال۹۹ تعریف شده است، اظهار کرد: طرح ملی بسیج همگام با کشاورز یکی از ۱۰ طرح تعریف شده نهضت سراسری جهش تولید است که به صورت جدی در دستور کار بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی تعداد روستاهای تحت پوشش طرح بسیج همگام با کشاورز شهرستان اراک را بیش از ۵۰ روستا اعلام کرد و ادامه داد: کارشناسان متخصص عضو سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در بخش های زراعت گندم، جو، باغبانی، کلزا و ذرت به صورت مستمر در کنار تولیدکنندگان کشاورزی استان حضور دارند.

,

مدیر کانون بسیج مهندسین اراک افزایش بهره وری در واحد سطح را یکی از اهداف اصلی طرح بسیح همگام با کشاورز برشمرد و اظهار کرد: تمرکز اصلی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، ترویج و آموزش با محوریت دانش روز برای کشاورزان و تامین امنیت غذایی کشور است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه