اخبار داغ

قهرمان تکواندو کشور:

کمک های مومنانه سپاه و بسیج نماد همدلی است

کمک های مومنانه سپاه و بسیج نماد همدلی است
ولی الهی تکواندوکار ایلامی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا است که کمک های مومنانه ایران در کل دنیا منحصر به فرد است و یکی از دلایلی که در بحران کرونا در دنیا موفق بودیم این بود که با همدلی عمل کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حمیدرضا ولی الهی"، ورزشکار ایلامی و قهرمان تکواندو کشور در گفتگو با ایلام بیدار گفت: بسیجیان و پاسداران ایلامی در رزمایش کمک مومنانه هم ‌پای دیگر هموطنان خود علی(ع) وارانه، دست نیازمندان را گرفتند و موجی از همدلی به راه انداختند ‌و همانند دیگر برهه‌های تاریخی حماسه‌ای دیگر را رقم زدند و رزمایش «کمک مومنانه» را پرشورتر به تجلی کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: بسیجیان و پاسداران ایلامی بدون هیچ چشم ‌داشتی در کنار مسئولان و خیرین در کمک و مواسات به نیازمندان سنگ تمام گذاشتند.

,

ولی الهی مدیریت خوب ویروس کرونا را نشانه همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی باید تا رسیدن به وضعیت سفید رعایت شود.

,

ورزشکار ایلامی یادآور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در بین مردم فرهنگ‌سازی شود، چراکه ویروس کرونا هنوز تمام نشده و ماهیت آن در حال تغییر است.

,

وی تصریح کرد: اگر اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در مقابله با ویروس کرونا نبود، به طور قطع با مشکلات جدی روبرو بودیم و این روند باید تا ریشه‌کنی کرونا ادامه یابد.

,

ولی الهی حضور بسیج را در تمامی عرصه‌های کشور به ویژه مواقع بحرانی افتخار آفرین دانست و گفت: امروز همه مردم ایران بسیجی هستند و جوانان بسیجی نقش مهمی را در جمع‌آوری کمک‌ها و شناسایی نیازمندان ایفا کردند.

,

وی در پایان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا است که کمک های مومنانه ایران در کل دنیا منحصر به فرد است و یکی از دلایلی که در بحران کرونا در دنیا موفق بودیم این بود که با همدلی عمل کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه