اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کرمانشاه خبر داد:

کشف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروهای مرزبانی کرمانشاه

کشف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروهای مرزبانی کرمانشاه
سردار یحیی الهی, فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط نیروهای مرزبانی کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار یحیی الهی از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط مرزداران هوشیار و تلاشگر استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: مرزداران جان بر کف این استان با تلاش و جدیت با رعایت کامل دستورالعمل های مربوطه طی انجام عملیات های منسجم موفق به کشف و ضبط 13 دستگاه کولرگازی، 6 دستگاه تلویزیون، 300 عدد اجاق گاز، 243 عدد قطعات خودرو، 8 هزار و سیصدو سی عدد ماسک، 1 هزار و هفتصد و بیست عدد پوشک بچه، 680 ثوب البسه، 30 عدد قلم نوری، 6 جفت کفش کتانی، یک دستگاه تلفن رومیزی، چهار رأس گوساله، 6 رأس دواب و توقیف یک دستگاه موتور سیکلت شدند و همچنین در این عملیات نیز موفق به دستگیری یک نفر متهم شدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه به لطف خداوند متعال از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست می کنیم گفت: با تلاش های شبانه روزی مرزداران کشور عزیزمان، مرزبانی به نیرویی توانمند تبدیل شده است و وظیفه اصلی نیروهای مسلح، دفاع از کیان ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه