اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی :

رزمایش کمک مومنانه یک حرکت فوق العاده برای کمک به نیازمندان است

رزمایش کمک مومنانه یک حرکت فوق العاده برای کمک به نیازمندان است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای رفع نیازمندان تاثیرگذار بوده و در مرحله اول تاثیر فوق العاده‌ای داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرحله نخست به نحو مطلوبی اجرایی شد و امید داریم در مرحله دوم نیز گام‌های مثبتی برای کمک به نیازمندان برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی برضرورت کمک خیرین و مردم نوع دوست زنجان برای برگزاری مطلوب رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: برای کمک به هم نوعان آسیب دیده از بیماری کرونا باید همگان در صحنه حضور داشته باشند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشاغل بسیاری به دلیل انتشار ویروس کرونا و عدم فعالیت دچار آسیب شدند که باید از افراد شاغل در این بخش‌ها حمایت شود.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: متاسفانه برخی مشاغل در کشور به شرایط وابسته هستند که انتشار این ویروس این کسب و کارها را با مشکلات بسیاری مواجه کرد.
,
 
,
وی برای کمک به مشاغل آسیب دیده و افراد و کارگران باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود که رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مردم دچار زیان و ضرر شده را حل کند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نمی‌توان همه مشکلات اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا را رفع کرد حداقل باید در تامین معیشت این افراد اقدامات گسترده‌ای انجام شود که رزمایش کمک مومنانه در مرحله اول بسیاری از این افراد را تحت پوشش قرار داد.
,
 
,
طاهری بیان داشت: تامین حداقل‌های معیشتی از سوی خیرین و مومنین کمک مهمی برای رفع دغدغه‌های این افراد است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگر چه فاصله بین مرحله اول تا دوم این رزمایش زیاد بود اما هنوز هم اثر بخشی لازم را دارد، افزود: ضروری است در مرحله دوم آلام و رنج اقشار ضعیف جامعه کاهش یابد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه