اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

متخصصان داخلی بازوی بارگیری نفت را در جزیره خارگ تعمیر کردند

متخصصان داخلی بازوی بارگیری نفت را در جزیره خارگ تعمیر کردند
متخصصان داخلی بازوی بارگیری نفت را در جزیره خارگ بزرگترین پایانه نفتی کشور با موفقیت تعمیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تعمیرات اساسی بازوی بارگیری نفت در جزیره خارگ، با صرف حدود ۳۲۰۰ نفر ساعت کار و صرفه جویی ۵ میلیارد ریالی اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این باره گفت: تعمیرات اساسی بازوی بارگیری شماره ۲ پهلوگاه ۵ اسکله شرقی پایانه نفتی خارگ به عنوان یک تجهیز مهم و حیاتی در امر صادرات نفت به دست متخصصان اداره تعمیرات مکانیک با موفقیت به پایان رسید.

,

عباس اسدروز ادامه داد: پس از پیاده سازی بازوی بارگیری با انتقال به کارگاه تعمیراتی پایانه نفتی خارگ اقدام لازم برای جداسازی قطعات معیوب صورت گرفت که پس از بررسی و شناسایی همه قطعات معیوب و جایگزینی تجهیزات جدید، مونتاژ آن نهایی شد.

,

 

,

او افزود: اقدام‌های صورت گرفته شامل جداسازی و دِمونتاژ کامل قطعات و اجزاء، شستشو و تمیزکاری، بازرسی و بررسی قطعات و اجزاء، تعویض قطعات معیوب و مستهلک شده، مونتاژ و سرهم بندی قطعات، انجام آزمایش ایستایی پس از مونتاژ کامل به منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد اجزاء تحت فشار و بروز نکردن نشتی در آن‌ها بوده است.

,

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: یکی از اقدام‌های صورت گرفته در این طرح در سال جهش تولید، استفاده از توان شرکت‌های داخلی در ساخت قطعات مهم و حیاتی در ساختار بازوی بارگیری  بوده است.

,

جزیره خارگ در ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد نفت کشور از این جزیره صادر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه