اخبار داغ

رئیس هیات دوومیدانی لرستان:

رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود

رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود
سپهوند، رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود گفت: مقام معظم رهبری به درستی و به موقع تمام مردم جامعه را راهنمایی کردند تا به همنوعان خود در این دوران کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا یک بحران جهانی شده است سبک های زندگی را مختل کرده و به تبع کل جامعه به خصوص جامعه ورزش تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: از آنجا که ما هیچ گونه برنامه برای این بحران نداشته‌ایم و اقشار جامعه دچار آسیب شده اند، در این راستا با درایت و باهوشی مقام معظم رهبری و راه‌اندازی پویش کمک مومنانه برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا، در این زمینه تمام جامعه به این سمت سوق داده و به همدیگر کمک کردند که به نوعی خوشایندترین قسمت بحران کرونا و ماندگارترین آن همین بحث کمک مومنانه است.

,

رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری به درستی و به موقع تمام مردم جامعه را راهنمایی کردند تا به همنوعان خود در این دوران کمک کنند و بتوان آسیب‌هایی که به عمق بدنه مردم وارد شده جبران شود.

,

وی تصریح کرد: انشاالله که با ادامه دادن پویش کمک مومنانه یک فرهنگ در جامعه اسلامی که ویژگی انفاق و بخشش یکی از خصوصیات اصلی و بارز آن است، رونق داده شود و این کار ادامه پیدا کند و در ایام محرم هم تمام نذورات به عنوان کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده و محروم تزریق شود.

,

سپهوند خاطرنشان کرد: امیدواریم جامعه ورزش که توانمند و با نشاط هستند اقلام بهداشتی را بین جامعه آسیب‌پذیر و حاشیه‌ای شهرها و روستاها کمک کنند و آرزو می کنم که هرچه سریع تر دست به دست هم و با کمک مومنانه و با همت بلند بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

,

وی افزود: مطمئنا در کمترین زمان با رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن، فاصله‌گذاری اجتماعی که شعار بهداشت جهانی است هر چه سریعتر این بحران را پشت سر میگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه