اخبار داغ

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان:

«اسکای مال» از نظر فرهنگی و اقتصادی اثر مثبتی در همدان ندارد

«اسکای مال» از نظر فرهنگی و اقتصادی اثر مثبتی در همدان ندارد
نرگس نوراله زاده با بیان اینکه نسب به ساخت پروژه اسکای مال انتقادات فراوانی داشته است، گفت: این پروژه آثار مناسبی از نظر فرهنگی، اقتصادی و ترافیکی بر منطقه نخواهد گذاشت اما با وجود همه انتقادات رای اکثریت اعضای شورا مثبت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس نوراله زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پروژه اسکای مال دارای پارکینگ، استخر، فضای ورزشی، فضای فرهنگی، فضای اقامتی و هتل است، گفت: این پروژه چند منظوره است و طبق آخرین اطلاعات زیربنای پروژه ۹۲ هزار متر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه در شورا یکی از منتقدان پروژه اسکای مال بوده است، افزود: در مباحث مطرح شده در شورا نظر من این بود که ساخت پروژه آثار مناسبی از نظر فرهنگی، اقتصادی و ترافیکی بر منطقه نخواهد گذاشت.

,

نوراله زاده ادامه داد: با وجود همه انتقادات وارده، ارزیابی های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این پروژه در حال بررسی است و تا یک ماه و نیم دیگر نتیجه ارائه خواهد شد.

,

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با بیان اینکه پروانه ساخت این پروژه هنوز صادر نشده است، تصریح کرد: تمام اقدامات از قبیل نقشه های معماری، ارزیابی مسائل مالی و توافقات مالی با شهرداری انجام شده است و مراحل حوزه تاسیسات و سازه در نظام مهندسی در دست بررسی است.

,

وی با اشاره به اینکه ابعاد خاک برداری پروژه وسیع است، گفت: زمین پروژه از نظر آزمایشات خاک نیاز به بررسی بیشتر داشته و مشاورانی در نظر گرفته شده تا مشخصات خاک زمین مجددا بررسی و در زمینه سازه به جمع بندی برسند.

,

نوراله زاده در پایان با تاکید براینکه طبق مصوبه ای در ستاد اقتصاد مقاومتی مجوز خاک برداری برای بررسی استقامت خاک اعطا شده است، افزود: با توجه به اینکه مقدمات قانونی طی شده و فقط مباحث استقامت خاک باقی مانده مجوز خاک برداری برای شروع تکمیل نقشه ها داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه