اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرمزگان:

زندانی فراری از هرمزگان پس از ۸ روز دستگیر شد

زندانی فراری از هرمزگان پس از ۸ روز دستگیر شد
جعفری گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان یک زندانی فراری از استان پس از ۸ روز در شهرستان رباط کریم شناسایی ودستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، غلامرضاجعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این اظهار کرد: در پی فرار احدی از زندانیان حاضر در زندان مرکزی بندرعباس در ۳۰ تیرماه ،موضوع شناسایی ودستگیر متهم متواری بصورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود : متهم به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه دسته جمعی ، کلاهبرداری رایانه ای ، محکومیت های مالی و ایراد ضرب و جرح عمدی به ۱۰ سال حبس محکوم ودر حال سپری کردن دوران محکومیت در زندان بندرعباس بوده که در اجرای دستور مقام قضائی حین انتقال به یکی از استان های مجاور موفق به فرار شده بود.

,

این مقام انتظامی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان رباط کریم با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و متهم متواری را در شهرستان رباط کریم شناسایی و با گذشت ۸ روز از زمان فرار در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به استان انتقال وبه زندان مرکزی بندرعباس تحویل دادند.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط مجرمان ، مراتب را از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه