اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی تربت حیدریه اعلام کرد؛

سهم 25 درصدی تربت‌ حیدریه از تسهیلات کرونا

سهم 25 درصدی تربت‌ حیدریه از تسهیلات کرونا
یوسفی گفت: در حالی که سهم شهرستان تربت حیدریه برای تسهیلات کرونا 70 میلیارد تومان اعلام شده بود، اما فقط 1885 نفر معادل 25 درصد سهمیه برای استفاده از این تسهیلات ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، محمدرضا یوسفی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری تربت‌ حیدریه صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان با  انتقاد از برخی دستگاه‌ها که نسبت به این نوع تسهیلات کم توجهی کردند، اظهار داشت: تسهیلات  خوبی به این امر اختصاص یافته که تحقق آن منوط به توان مدیریتی دستگاه‌های شهرستان بود اما با تحقق 100 درصدی آن فاصله زیادی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 وی تصریح کرد: در حالی که سهم شهرستان تربت حیدریه برای تسهیلات کرونا 70 میلیارد تومان اعلام شده بود، اما فقط 1885 نفر معادل 25 درصد سهمیه برای استفاده از این تسهیلات ثبت نام کردند.

,

یوسفی بیان کرد: برای حمایت از فعالیت کسب‌ و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا در این شهرستان هزار و 360 طرح برای 1885 نفر و به میزان 17 میلیارد و 411 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی کردیم که تاکنون یک میلیارد و 786 میلیون تومان آن محقق شده است.

,

معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه، میزان تسهیلات مشاغل خانگی استان را 12 میلیارد تومان با تعهد اشتغال هزار و 1775 نفر اعلام کرد و افزود: از این میزان سهم تربت حیدریه یک میلیارد و 127 میلیون و 900 هزار تومان با تعهد اشتغال 182 نفر است. 

,

علی‌اکبر اسماعیل‌پناه خاطر نشان کرد: از حیث مبلغ رتبه دوم استان را دارا هستیم و به طور متوسط به هر نفر 6 میلیون و 200 هزار تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد. 

,

در این نشست برخی دستگاه‌ها از همکاری ضعیف برخی بانک‌هاف کاغذ بازی  و معطل نگاه داشتن مراجعه‌کنندگان به دلایل واهی انتقاد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه