اخبار داغ

مدیر نظارت بر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

50 تخت ویژه به ظرفیت بیمارستان‌های کرمانشاه افزوده می‌شود

50 تخت ویژه به ظرفیت بیمارستان‌های کرمانشاه افزوده می‌شود
تورج شیرزادیان, مدیر نظارت بر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 50 تخت ویژه به ظرفیت بیمارستان‌های گلستان و فارابی افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تورج شیرزادیان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه سی تی اسکن به ارزش ۴ میلیارد تومان برای بیمارستان پاوه خریداری و تحویل شد.

وی افزود: همچنین مجوز راه‌اندازی 20تخت آی سی یو برای بیمارستان گلستان و 30 تخت برای بیمارستان فارابی اخذ شد و مجموعا 50 تخت به ظرفیت تخت‌های ویژه بیمارستانی افزوده می شود.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درصدد هستیم در صورتی که پاییز با پیک بیماری مواجه شویم بتوانیم پاسخگوی نیاز بیماران باشیم.

شیرزادیان تصریح کرد: همچنین ۳ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات سرمایه ای شامل دستگاه سونوگرافی و اکو کاردیوگرافی برای مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافت.

این مسئول عنوان کرد: درراستای تامین ملزومات حفاظت فردی اگرچه همچنان با مشکل کمبود پارچه برای تولیدکنندگان ماسک مواجه هستیم اما روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه و ۴ هزار عدد ماسک n ۹۵ ،شیلد و وسایل حفاظت فردی به مراکز درمانی اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای مراکز غیردانشگاهی و سایر ارگانها نیز بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تامین اقلام حفاظت فردی اعم از جمله ماسک بر عهده وزارت صمت قرار گرفته است و این موضوع در کرمانشاه به سازمان صمت محول شده است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: پیش از این روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه بین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه های استان توزیع می شد که اکنون به سازمان صمت واگذار شده است.

این مسئول گفت: به منظور ایجاد ظرفیت جدید برای تولید ماسک سه مجوز جدید تولید ماسک با دستگاه صادر شده و در حال حاضر شمار تولید کنندگان ماسک سه لایه در کرمانشاه به ۱۲ شرکت و ماسک n۹۵ به پنج شرکت تجهیزات پزشکی رسیده است.

شیرزادیان تصریح کرد: با این حال همچنان با مشکل عدم تامین به موقع و با قیمت مناسب پارچه برای تولید ماسک مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه