اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد

حمایت خواننده کهگیلویه و بویراحمدی از پویش کمک مومنانه

حمایت خواننده کهگیلویه و بویراحمدی از پویش کمک مومنانه
شهریار کریمی ضمن حمایت از پویش کمک مومنانه گفت: در این شرایط سخت کرونایی می توانیم به همدیگر کمک کرده تا فضای روحی و روانی جامعه آسیب نبیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار کریمی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: در شرایط شیوع بیماری کرونا که تمامی شغل ها به لحاظ در آمدی در وضعیت خوبی به سر نمی برند مخصوصاً حوزه های فرهنگی هنری که در آمد آن ها به صفر رسیده است؛ اگر در این شرایط صاحب خانه ها، صاحبان املاک تجاری و مسکونی و صاحب فروشگاه ها و همه اصناف مختلف به فکر همدیگر نباشیم و به هم دیگر کمک نکنیم به مشکلات زیادی بر خواهیم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این خواننده مطرح کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه بیان کرد: در این شرایط می توانیم به همدیگر کمک کرده تا فضای روحی و روانی جامعه آسیب نبیند، زیرا برخی از افراد در جامعه هستند که بیش از شش ماه است هیچگونه در آمدی نداشته و در همین موقعیت افرادی هستند که شرایط کنونی تاثیر زیادی روی آنها نگذاشته و دستشان به دهانشان میرسد و میتوانند به دیگر افراد جامعه در حد توان خودشان کمک کنند.

,

وی گفت: هرکسی در هر رسته و صنفی که هست و میتواند به اندازه توانش به بقیه کمک کند، این کار را انجام دهد.

,

وی با بیان اینکه این شرایط حاد و انسان ساز است  گفت: هرکسی که در این شرایط توانست به داد دیگران برسد و کمکی کند به نوعی شاهکار کرده، و ما باید در شرایطی که افراد جامعه نیاز به کمک دارند به آنها کمک کنیم و نه در راحتی آنها، و انسان در این شرایط است که از کمک خود به صورت واقعی خرسند می شود، که به داد هم نوع خود رسیده است.

,

کریمی در ادامه گفت : کسانی که دستشان به دهانشان میرسد حداقل تا زمانی که این فضا به یک شرایط نرمال برسد آن را تلطیف کنند.

,

وی افزود: خود بنده به عنوان شخصی که در کار های هنری فعالیت دارم، از بهمن ماه سال 98 تا کنون شرایطمان دشوار شده و در زندگی روز مره خود هم مانده ایم، وای به حال کسانی که قبل از این هم در آمدی نداشته اند، ما دوست داریم در این کمپین کمک مومنانه شرکت کنیم و همه میدانیم شرایط مان یک شرایط حاد است و برای همه ما سخت شده است که امیدوارم به همدیگر سخت نگیریم و هرکسی در نوع خود در این کار های خیرخواهانه نقش داشته باشد.

,

وی افزود : اگر ما نخواهیم هوای همدیگر را داشته باشیم شرایط برای همه ما سخت خواهد شد، مهم نیست این کمک ها چقدر باشد بلکه هر کسی به هر صورتی که می تواند کمک کند.

,

کریمی توصیه جالبی نیز داشت و گفت: چند نفر می توانند دور هم جمع شوند و هر کدام هر چقدر در توان دارند روی هم گذاشته و مایحتاج چند خانواده را تهیه کرده و بین آنها تقسیم کنند، که کار بسیار زیبایی است، در نظر داشته باشیم که شاید روزی این مشکلات هم برای ما به وجود بیاید و اگر این کار زیبا در جامعه نهادینه شود و هر کس در حد توان خود کمک کند، از عهده حل خیلی از مشکلات بر خواهیم آمد.

,

وی در ادامه گفت : در این شرایط که از بُعد مالی در شرایط سختی بوده ام اما آماده ام به جای سود خود، این آلبوم را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهم و به صورت مجازی برای مردم انتشار داده خواهد شد، که بتوانیم دقایقی این فشار روحی که به مردم وارد می شود را کم کنیم و از بین ببریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه