اخبار داغ

محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم/ از مردم می خواهم که ماسک بزنند

محمدیان: فعالیت در ستاد مبارزه با کرونا را وظیفه خود می دانم/ از مردم می خواهم که ماسک بزنند
ملی پوش پارا دوومیدانی درباره فعالیت های خود به صورت داوطلبانه در مبارزه با بیماری کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد محمدیان متولد سال ۱۳۶۲ در استان لرستان است که به دلیل حادثه ای در کودکی از ناحیه پای چپ دچار معلولیت شد. او از طریق یکی از قهرمانان تیراندازی با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شد و فعالیت خود را در ماده پرتاب وزنه آغاز کرد و توانست در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو مدال نقره را از آن خود کند و در بازی های پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب نشان طلا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی پوش پارا دوومیدانی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: به مشارکت در فعالیت های اجتماعی علاقه زیادی دارم و پیش از این نیز با همراهی هیئت استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه نیز کمک کرده بودم.

,

وی ادامه داد: اکنون که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است به نمایندگی از خانواده بزرگ قهرمانان ورزش جانبازان و معلولین، به همراه هیئت و در کنار ورزشکاران دیگر رشته های استان به ضدعفونی معابر شهری، سالن های ورزشی و منازل پرداختم تا بتوانم برای کشورم در این زمینه نیز مثمر ثمر باشم.

,

دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو افزود: فعالیت در ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا را وظیفه خودم می دانم و تلاش می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی علاوه بر حفظ سلامتی خودم، به مردم استانم برای کاهش انتقال این ویروس کمک نمایم.

,

محمدیان عنوان کرد: در این مدت نیز با آغاز رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه”، همراه با هیئت به تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی و توزیع آن در بین خانواده ورزشکاران آسیب دیده از این بیماری پرداختیم.

,

ملی پوش پارا دوومیدانی در پایان گفت: از تمام مردم کشورم می خواهم در خانه بمانند و پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا را با زدن ماسک رعایت کنند تا با کاهش انتقال این ویروس به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه