اخبار داغ

با حضور ۵۰ نفر از جهادگران؛

شیفت ایثار کارگری در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه برگزار شد

شیفت ایثار کارگری در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه برگزار شد
مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله از برگزاری شیفت ایثار کارگری در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران و تلاش گران جامعه کارگری خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت کمک مومنانه انجام شد که بیش از ۲۳۰۰ بسته معیشتی نیز تهیه و در اختیار کارگران و خانواده های ولی نعمت قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛  سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور کارگران و جهادگران بسیجی گفت:امروز همزمان با سراسر کشور برنامه شیفت ایثار کارگری در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور بیش از ۵۰ نفر از جهادگران و تلاش گران جامعه کارگری استان مرکزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: با توجه به برگزاری پویش دوم رزمایش کمک مومنانه و احساس نیازی که برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خصوصا کارگران زحمتکش میشد شبفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزار شد که در این مرحله از رزمایش بیش از ۲۳۰۰ بسته معیشتی نیز تهیه و در اختیار کارگران و خانواده های ولی نعمت قرار خواهد گرفت.

,

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۴۸۵ ساعت کارگران و جهادگران پرتلاش در قالب شیف ایثار در کارخانجات و مراکز کارگری استان مرکزی خدمت رسانی شده و به یاری خداوند متعال این نحو از خذمت رسانی ادامه دار خواهد بود.

,

وی تأکید کرد: راه اندازی شیفت ایثار یک خلاقیت و ابتکار ویژه از سوی بسیج کارگری بود که خوشبختانه تابه امروز دستاوردها و برکات بسیار زیادی برای مجتمع های کارگری و کارخانجات داشته است.

,

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: در استان مرکزی بیش از ۸۵ گروه جهادی در قالب شیفت ایثار کارگری سازماندهی شده اند که طبق احساس نیاز هر مجموعه اقدامات مختلفی را به طور رایگان انجام می دهند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه