اخبار داغ

با حضور وزیر ورزش و جمعی از قهرمانان کشتی

مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران برگزار شد

مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران برگزار شد
با حضور وزیر ورزش و جمعی از قهرمانان کشتی مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم پویش کمک مؤمنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان صبح امروز در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، از سوی  فدراسیون و جامعه کشتی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران کشور و معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

,

در این مراسم جمعی از مسئولان از جمله مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه وزش همگانی، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئولین، کاوه احمدی مدیرکل اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و مدیران فدراسیون کشتی حضور داشتند.

,

همچنین در ادامه جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی ایران از جمله محمد بنا، عباس جدیدی، محسن کاوه، حمید سوریان، امید نوروزی، حسن یزدانی، عبداله عزیزی، پرویز هادی، اعضاء و کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان نسبت به انتقال بسته های معیشتی برای اهداء به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدام کردند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه