اخبار داغ

حکم قضایی برای 4 مدیر ورزشی متخلف/ ۲ مدیرکل تعلیق می‌شوند

حکم قضایی برای 4 مدیر ورزشی متخلف/ ۲ مدیرکل تعلیق می‌شوند
برای 4 مدیر ورزشی متخلف حکم قضایی صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دور تازه ای از برخورد با متخلفان در حوزه ورزش آغاز شده و برخی از مدیرانی که در طول این سال ها مرتکب تخلف و فساد مالی شده اند، با احکام قضایی روبرو شده اند. پس از ماجراهایی که برای کوروش صبوریان مدیر اداره کل ورزش و جوانان خراسان بوجود آمد و وی 3 روز بعد از گرفتن حکم از وزیر ورزش با دستور قضایی بازداشت شد، اکنون خبر رسید که 4 نفر دیگر از مدیران وزارت ورزش و جوانان نیز با احکام قضایی روبرو شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دادستانی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، از صدور کیفرخواست علیه چهار نفر از کارکنان ورزش و جوانان خبر داده است. این چهار نفر زمان تشکیل پرونده در دادستانی، در استان سمنان فعالیت داشته‌اند و اکنون دو نفر از آنها، از مدیران کل وزارت ورزش و جوانان هستند و دو نفر دیگر همچنان در ورزش و جوانان سمنان فعالیت دارند.

,

بر این اساس، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه دو کارمند فعلی اداره ورزش و جوانان سمنان باید از سمت خود تعلیق شوند. مشارکت در اختلاس و جعل مهر یک فروشگاه کالای ورزشی از عناوین کیفرخواست این چهار نفر است.

,

دادستانی از وزیر ورزش و جوانان خواسته تا در راستای اعمال ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، برای تعلیق نامبردگان از شغل خود دستورات مقتضی صادر شود.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه